Czy administracja spółdzielni ma nas w nosie?

Gdy po telefonie naszego Czytelnika we wtorek (14 bm.) pofatygowaliśmy się na miejsce, jeden z lokatorów pokazał nam ścianę na której wisiał kaloryfer, lecz został zdemontowany. Jak poinformowali nas mieszkańcy bloku, następnego dnia obydwa grzejniki wróciły na swoje miejsce. Fot. Autor

KROSNO.  Mieszkańcy bloku przy ul. Grodzkiej 72 zastanawiali się, dlaczego zniknęły dwa kaloryfery.

– Podobno miała miejsce awaria. Ciekawe tylko jak długo jeszcze mamy czekać na jej usunięcie? – zastanawiał się jeden z mieszkańców owego bloku, który zadzwonił do naszej redakcji. – Na domiar złego drzwi wejściowe do budynku się nie domykają – skarżył się nasz Czytelnik.

- Administracja spółdzielnia powinna dbać o dobry stan techniczny budynku. Wszelkie awarie, w tym także  instalacji centralnego ogrzewania powinny być natychmiast naprawiane, zwłaszcza w sezonie grzewczym. Przecież płacimy niemały czynsz – mówili mieszkańcy bloku.

Pani prezes się tłumaczy…

O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy panią prezes Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej “Jedność” w Krośnie, która jest zarządcą bloku przy ul. Grodzkiej 72. Pani prezes twierdzi, że awaria nastąpiła wskutek pęknięcia kaloryfera w wiatrołapie tego bloku. Miało to miejsce w poniedziałek (13 bm.). – Mieszkańcy budynku nie zgłosili tego faktu do administracji spółdzielni – zgłoszenia dokonał konserwator – utrzymuje pani prezes Zofia Marecka. – W takiej sytuacji ów kaloryfer został zdemontowany. Natomiast 14 lutego zdjęto także kaloryfer w tzw. wózkowni, czyli pomieszczeniu, gdzie składowane są rowery, czy wózki dziecięce – tłumaczy. I utrzymuje, że tego typu awarie usuwa się niezwłocznie. – Ze względu na mróz podniosło kostkę brukową, co utrudnia zamykanie się drzwi wejściowych. Prace związane z obniżeniem kostki będą wykonane w br. – dodaje.

“Dziękujemy Super Nowościom za pomoc”

15 bm. do naszej redakcji zadzwonił mieszkaniec bloku, który zgłosił nam tę sprawę i poinformował, że kaloryfery wróciły na swoje miejsce. – Dzięki interwencji Super Nowości administracja spółdzielni zrobiła w końcu to, co do niej należało. Dziękujemy redakcji za pomoc – mówili nam wdzięczni lokatorzy bloku.

Wioletta Zuzak

Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.