Asseco Resovia czy Asseco Rzeszów?
Przeczytaj oryginalny post blogu
07-05-2013
11:12
paulina

SIATKÓWKA. Pół miliona złotych rocznie żąda CWKS Resovia od sponsora mistrzów Polski za dalsze używanie symboli klubu.

Asseco Rzeszów. Tak od nowego sezonu może się nazywać siatkarski mistrz Polski. Chyba że Adam Góral, szef informatycznego giganta, sięgnie do kieszeni i zapłaci CWKS Resovii za możliwość posługiwania się nazwą i barwami…

07-05-2013
11:41
olo

Lać na resowię bez asseco to sobie pogra ale w lidze podwórkowej.

07-05-2013
11:41
Mieszkaniec

Oczywiście że znaki firmowe mają cenę.
Tylko o ile wzrosła ta cena o czasu jak Asseco zdobyła 2x pod rząd MISTRZOSTWO?

07-05-2013
12:57
krzysztof

Brakuje tylko sytuacji, że Ratusz zażyczy sobie również opłaty za używanie nazwy miasta.
Jak dla mnie, sytuacja kuriozalna. Opłaty powinny być, ale symboliczne i związanie z utrzymaniem marki Resovia, a nie prezesików klubu typu pan Bentkowski, który jest nadany z partyjnego klucza.
Uważam, że drużyna pod nazwą Asseco Rzeszów również będzie rozpoznawalna. Nie pierwszy klub, który zmienił albo zmodyfikował nazwę.

07-05-2013
14:59
Benek

Prezes siatkarzy gdyby się zgodził na lichwiarską opłate byłby ostatnim d…m , ASEKO RZESZÓW to bardzo dobra nazwa , a prezes CWKS Resovia niech nazwę sobie w sadzi w d….ę

07-05-2013
16:58
gregory

Mają cenę zgoda. Tylko kto podniósł wartość tego znaku w ostatnich latach?

07-05-2013
16:58
gregory

A może asseco zażąda miliona od resowi za 10 latpromocji podrzednego klubiku nedznych kopaczy nożnej o których już świąt zapomnialby gdyby nie byli w nazwie siatkarzy. W końcu to była sekcja resowi i powinni ją współfinansować a nie wyciągać z niej kasę. Dekada zarząd. Brawo panie Adamie. Ani grosza tym pazernym dziadkom

07-05-2013
17:13
Lesław

Piszecie, że klub zyskał na wzroście wartości nazwy – ja pytam ile i co zyskał? Jakiś nowy sponsor się pojawił na Wyspiańskiego bo usłyszał o Asseco Resovii? Odwrotnie – kilku odeszło sponsorować siatkarzy. Nazwa i herb to w zasadzie jedyne składniki majątku biednego klubu i myślicie że ten biedny klub odda to co ma za darmo? Z jakiej niby racji? Ktoś życzliwy naśle kontrolę i zarząd poleci do prokuratury za niegospodarność. Pan Góral i Asseco również zarabia medialnie na historii i tradycji Resovii. Trzeba się dogadać i tyle, ale nic za darmo.

07-05-2013
19:54
res

"Pan Góral i Asseco również zarabia medialnie na historii i tradycji Resovii." – a to niby jak na tym zarabia? Tylko poważnie proszę o konkrety.

07-05-2013
23:20
gregory

Ty lesław zmienić lekarza i nie pisz więcej bo blazen jesteś i nic nie rozumiesz

07-05-2013
23:20
rad

Bentek to cwaniaczek – raz już zmusił M. Półtorak ("pomógł" przy Millenium) do wydania 800 tys. PLN z bodajże Lenko – kto o takiej firmie w ogóle słyszał w Rz-owie , teraz kolej na A. Górala – ale to jest człowiek z innej bajki…., on się nie da zastraszyć.

07-05-2013
23:22
Pierre

Polecam rozwiązać temat polubownie i bez żalu nazwać druzynę Asseco Poland kupuję karnet zaraz po ogłoszeniu nowej nazwy bez chwili zastanowienia.
P.S.
Ciekaw jestem czy równie sporo płacą sponsorzy kopaczy "Integral, ZETO … etc"

07-05-2013
23:22
paweł

kiedy to do was dotrze że RESOVIA to tradycja a nie tylko moda!!!

07-05-2013
23:22
Lesław

A no tak, że ma reklamę swojej firmy w nazwie klubu, na koszulkach, banerach, kalendarzach, ciężarówkach, autobusach itp. i wszędzie tam jest Asseco Resovia i to kojaży się z pięknym sportem, sukcesami od lat siedemdziesiątych itp. To jest zwykły marketing firmy. Ja bardzo szanuję Pana Górala, sam mam karnet od 5 lat na siatkę, meczu nie opuściłem. Uważam jednak, że nazwa i herb i tradycja to jedyne dobro klubu i powinno się to wykorzystać.

07-05-2013
23:22
Czesław

Wiecie można inwestować np w Develop-Res i siatkówkę kobiet. Tylko kto to chce oglądać… Resovia to była uśpiona lokomotywa, którą wykorzystano i dobrze. Ale klubowi za 10 lat udzielenia nazwy i kultywowanie tradycji od 10 lat się coś należy.

08-05-2013
08:32
Ola

Jestem zagorzałą kibicką rzeszowskiej siatkówki i jak najbardziej wyobrażam sobie nazwę Asseco Rzeszów.

08-05-2013
08:33
Robert_65

Chyba Resovia powinna zapłacić (a przynajmniej podziekować) Asseco za wyciągnęce z dna. Gdyby nie Asseco i p. Kowal to marka RESOVIA była by tyle warta co Szmacianka Zadupie. Zarządowi się już w d..ie poprzestawiało i na wszystkim się chcą dorobić. Zresztą Bentkowski zawsze był ….. węc ne ma się co dziwić. Panie Adamie niech się zarząd podetrze tą swoją marką, lepiej te pienądze przeznaczyć na jakiś dobroczynny cel a nie wypychać portfele oszołomom.

08-05-2013
11:46
Jochny

tak to jest jak prezesem klubu (CWKS) zostaje mafioso nie dla dobra klubu tylko interesików wynikających z lokalizacji i terenu klubu (centrum handlowe i po to głównie został prezesem) Rzeszów – (łac- Resovia)
i tu musi być zdecydowane stanowisko zarządu miasta pod groźbą ,że nie da złotówki na CWKS. a swoją drogą ta hiena radny Walawender wykorzystuje pozycję radnego to rozgrywek na szkodę miasta i obydwu klubów

08-05-2013
13:24
Beki

Zyskują obie strony – Asseco też na reklamach – przecież to marketing i po to sponsoruje się drużyny. Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek.

08-05-2013
13:59
Andrzej Łańcut

Nazwa Asseco Resovia pojawia się pewnie kilkanaście razy w tygodniu we wszystkich mediach – to nie jest tylko filantropia, to promowanie własnej marki – nie zapominamy o tym – Asseco też zarabia na Resovi.

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.