Jak producenci oszukują klientów!
Przeczytaj oryginalny post blogu
08-12-2011
22:09
Redaktor

PODKARPACIE. Opakowania coraz mniejsze, a ceny te same.

Według Fundacji Pro-Test, która prowadzi kampanię "Pro-Test przeciw oszukańczym opakowaniom” producenci stosują różne sposoby, aby niepostrzeżenie podnieść cenę lub skłonić konsumentów do większego wydatku, przy okazji wprowadzając ich w błąd. Jednym z takich trików jest zmniejszanie produktu w opakowaniu bez proporcjonalnej zmiany ceny.

Patrząc na dany produkt zwykle nie jesteśmy w stanie na pierwszy rzut oka oszacować czy jego opakowanie się zmniejszyło. Producenci bowiem sprytnie manipulują nami. Jak? Towary są nabijane powietrzem, denka butelek są…

10-12-2011
11:02
ed

ładna pani :)

11-12-2011
11:47
m

Producenci manipulują wielkoscią opakowań ale możemy zwracać na to uwagę:) zawsze jest podana waga a więc wszystko zależy od nas.Od naszej bystrosci.

11-12-2011
20:49
koralgol

Cena zostaje a nowe opakowanie czesto jest 50g mniejsze
poza tym to co dzieje sie z kostką masła to juz porażka ( jak sie piecze ciasto z przepisu który uzywa sie 10 lat to 250g juz nie obowiązuje)
wszystko sie robi zeby okantować tego biednego kupującego
żenua

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.