Na estakadę nie ma miejsca?
Przeczytaj oryginalny post blogu
07-09-2012
06:11
paulina

RZESZÓW. Radny PiS: – Dobrze, że wydano pieniądze na projekt budowy bezkolizyjnego skrzyżowania w okolicy ronda Dmowskiego. Teraz widać, że taka rozbudowa nie ma sensu!

Prawie 130 tys. zł – tyle kosztowało opracowanie czterech projektów przebudowy skrzyżowania alei Piłsudskiego i Cieplińskiego. Wzięła je firma Promost Consulting. – Koncepcje pokazują…

07-09-2012
09:04
orest

Kiedy będzie tunel?

07-09-2012
11:29
ROMAN

oni się spierają i nic się nie dzieje – typowe bicie piany ,bo chcą zaistnieć- czy mają odpowiednie kompetencje do decydowania – z wyjątkiem pana Kultysa chyba nie – bo typowe gnioty z rozwiązaniami " ruchu drogowego " widać na ulicach miasta – po prostu KASA i budować – zatrudnić specjalistyczną firmę mającą pojęcie o tego typu projektowanu i budowania – bo to potrwa ze 2 lata.PRZYKŁADEM PODOBNEGO ROZWIĄZANIA JEST W-WA TJ. MODERNIZACJA RONDA ZESŁAŃCÓW SYBERYJSKICH- POZIOM " 0 "POZOSTAŁ /ALEJA PRYMASA TYSIĄCLECIA/ a DLA PRZECIWNEGO KIERUNKU /ALEJE JEROZOLIMSKIE/ tunel wysokość 3,5 metra- całość funkcjonuje od 2003 r,- ale dalej trwa rozbudowa – projekt robiła firma BAKS

07-09-2012
13:19
brygadier bomba

kolejne 130 tysi poszło się rypać – czy ktoś to potrafi zatrzymać ? ile to już duzych baniek poszło na te fanaberie – a to kładki wszedzie gdzie sie da a to estakady a to tunele – który pierdnie to juz ze 100 tysi idzie w łoto – potem bedzie jak z łącznikem ze scieżka jest z kostki brukowej bo skorzystali ze starego projektu – dziad dziadem dziada pogania , oj dostanie sie ferencowi na cyrkowych spotkaniach dostanie …i za kładkę tez mu społeczeństwo podziękuje – przegonić go tak z 10 razy …zrobić mu takiego syzyfa na schodach tam i z powrotem niech zobaczy jaką radoscią będzie bieganie po schodach na jego popier ( piip ) onej kładeczce

07-09-2012
17:09
ROMAN

rozwiązanie wielopoziomowe to nie fanaberia – stosuje się je do poprawienia płynności ruchu- nie mówić tylko budować tak jak w Szanghaju w dzielnicy Pudong a potem jeszcze wieżowce jak ;
Shanghaj International Business Center i Shanghaj World Financial Center – wtedy będziemy metropolią w mini skali.

07-09-2012
17:10
ryszard

Jak się obwodnica północna realizuje to widaćale wkońcu tam ruszymy – a wtedy ruch z Al.Piłsudskiego
przeniesie się w większości na nią a przeważające natężenie nastąpi na kierunku – Al.Cieplińskiego – Wiadukt Tarnobrzeski.Więc logika podpowiada że nalerzałoby od wiaduktu Tarnobrzeskiego pociągnąć górą nad istniejącym rądem estakadą i rozjazdy a na dole ruch okrężny

07-09-2012
23:17
www

Panie Kułtys – przejedź pan się do Brukseli i zobacz w jak ciasne miejsca można tunele powciskać w ścisłym centrum miasta. Wtedy się pan wypowiadaj. Nawet teraz budują – zaraz obok budynku komisji europejskiej – a miejsca wcale więcej tam nie ma niż u nas pod Dmowskiego. Wyrwijmy się wreszcie z tego małomiasteczkowego marazmu. Zacznijmy myśleć w trzech wymiarach….

07-09-2012
23:17
darek

Na pewno się da wybudować panie Radny. Ale trzeba przestać gadać 10 lat tylko budować .

08-09-2012
10:09
m

Kiedy zalegalizują w Rzeszowie partię "Ryszard Jest Najważniejszy"?

08-09-2012
12:03
ROMAN

usprawnienia komunikacyjne robione są na całym świecie/ choćby Macau- była kolonia Portugalska od 20/XII/1999/ w Chinach- wybudowali nowe lotnisko częściowo na sztucznej wyspie ,mają4 linie metra a 10 nowych do budowy.
Gdańsk wezeł komunikacyjny Karczemki[ będą 2 wielopoziomowe skrzyżowania]
Częstochowa przebudowa skrzyżowania[ Aleja J.P.II z DK-1]- będzie 2 poziomowe skrzyżowanie koszt 185 milionów
No i co można – zakasać rękawy w marynarkach i do roboty !

08-09-2012
19:45
JAN

BUDUJĄC GALERIE a możne wcześniej burząc hotel Rzeszów WIADOMO było ze miasto przychylnie zrobi przebudowy skrzyżowań ,  tunel pod wiaduktem, dla jej lepszego funkcjonowania usytuowanie na głównych skrzyżowaniach galerii to chory pomysł zawsze będą korki nawet po przebudowaniu ,zmniejsza się dopiero jak powstanie obwodnica-- ws-- południe

dość już w mieście galerii i zachodnich marketów zrujnowano w Rzeszowie rodzimy handel polski

sobota  -Rejtana przejazd prze oba mosty największy ruch w okolicy marketów   RONDO POBITNO DROGA NA ŁAŃCUT wyje..ich za miasto ZA Budziwój

09-09-2012
09:05
Romekk

Podczas ulewy woda stoi na ulicach,więc teraz będzie mieć ujście do tunelu…

12-09-2012
09:55
wojtek

Promost ma chyba jakiś układ z zarządem miasta bo miasto zleca projekty tej firmie a i tak pożniej z tych projektów nikt nie korzysta.Wydano ponad 30 mln zł na projekt drogi do strefy ekonomicznej i co kasę firma Promost zainkasowała a drogi nie będzie bo miasto nie uzgodniło tej drogi z mieszkańcami.Za takie działanie na szkodę miasta w normalnym kraju zarząd powinien podać się do dymisji a prokuratura powinna podjąć działanie wyjaśniające z urzędu czy nie doszło do korupcji. Przecież zmarnowano 30 mln zł z naszych podatków to nie są prywatne pieniądze urzędnika.

12-09-2012
13:23
Karlos

Moim zdaniem estakada potrzebna jest na rondzie POBITNO (tam tworzą się zawsze korki), problem będzie jeszcze większy jak otworzą autostradę A4 (trzeci zjazd z a4 w rzeszowie łączy się z rondem Pobitno). Apeluje do ludzi myślących- to rondo jako pierwsze w rzeszowie wymaga przebudowy do estakady 3 poziomowej ( jaka jest m. i. w krakowie -rondo ofiar katynia). Miejsca jest wystarczająco oraz różnica poziomów. Kolejny temat udrożnijcie południową obwodnice Rzeszowa, skrzyżowanie e. kwiatkowskiego z al. powstańców warszawy tam powinno być bezkolizyjne skrzyżowanie (tworzą się w godzinach pracy korki).

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.