Pieniądze na drogę-łącznik wyrzucono w błoto?
Przeczytaj oryginalny post blogu
21-11-2011
00:16
Redaktor

RZESZÓW. Droga za prawie 34 mln zł miała uwolnić ul. Podkarpacką od tirów, ale wielkie ciężarówki nadal blokują najbardziej zatłoczone skrzyżowanie w mieście.

Wiele lat czekano na budowę łącznika ulicy Przemysłowej z ulicą Podkarpacką. Droga miała uwolnić skrzyżowanie obwodnicy z ul. Dąbrowskiego i ul. Podkarpacką, od samochodów jadących tranzytem przez Rzeszów – przede wszystkim od wielkich ciężarówek. Łącznik oddano do użytku prawie 4 miesiące temu. Kosztował ponad 33,8 mln zł. Tiry nadal jeżdżą starą trasą.

Skrzyżowanie alej Batalionów Chłopskich i Powstańców Warszawy z ul. Dąbrowskiego jest najruchliwszym punktem Rzeszowa. W szycie przejeżdża tam ponad…

21-11-2011
00:31
misiek

widuje tam jezdzace tiry wiec nie takcalkeimw yrzucone pieniadze

moze na czas remontu podkarpackiej dac zakaz wjazdu pow 5 ton ??

21-11-2011
10:42
asterix1969

Jadąc od strony Zwięczycy trudno zorientować się, jakie światło świeci się aktualnie na skrzyżowaniu.
Dopiero po zjeździe z górki to widać.
Po prostu lampy zawieszone sa pod niewłaściwym kątem.
Proponuję zmienić ten kąt lub zdublować lampy, gdzie ten drugi zestaw będzie pod innym kątem.

21-11-2011
10:49
Boletz

Nie bardzo się orientuję jak wygląda sytuacja przy skrzyżowaniu Dąbrowskiego z Podkarpacką, ale zapraszam Pana Redaktora na ul. Przemysłową. Niech zobaczy ile samochodów (w tym ciężarówek) tędy jeździ.
Odkąd "droga łącznik" została otwarta, pomiędzy godzinami 7:00, a 16:00 jest tam permanentny korek, zwłaszcza jadąc od Urzędu Celnego w stronę centrum. W drugą stronę ruch jest trochę bardziej płynny, ale też nie cuda. A wyjazd w okolicy godziny 15:00 z którejkolwiek z bocznych ulic, dochodzących do Przemysłowej, to jest prawdziwa gehenna. Jak ktoś nie "wpuści" to można stać do wieczora, nie ma opcji żeby się włączyć do ruchu.
Aż żal patrzeć, nowiutka, poszerzona droga, nowa nawierzchnia, nowe oznakowanie, a przy takim natężeniu ruchu, po zimie zostanie z tego dziura na dziurze.

21-11-2011
14:55
ja

Głupotą i naiwnością jest myslenie, że TIRy same z siebienagle zaczną jeździć inną drogą szczególnie, że wszystkie znaki drogowe i GPSy pokazują Podkarpacką jako trasę główną. Rozwiąznaie jest banalnie proste, chociaż jak widać poza możliwościami niekompetentnych urzędników, wystarczy wprowadzić zakaz ruchu dla samochodów ciężarowych na odcinku od skrzyżowania z "obwodnicą" do miejsca połączenia z Towarnickiego gdzie dojeżdżają samochody istniejących tam firm.

22-11-2011
09:04
Miłosz

Na ulicy przemysłowej są teraz korki podobne do tych z ulicy podkarpackiej, dodatkowym minusem przemysłowej jest to, że zaraz przed światłami jest tylko jeden pas, dopiero tuż przed skrzyżowaniem są 3 pasy

22-11-2011
09:05
Waldi

A panowie mądrzy jak zablokują możliwość wjazdu na podkarpacką dla samochodów ciężarowych to jak to będzie wyglądało gdy gość jedzie na przemyśl/tyczyn (generalnie w prawo na skrzyżowaniu z obwodnicą )

wtedy to dopiero będzie sajgon na przemysłowej…

uważam że jak najszybciej powinna zostać wykonana nowa krajówka która będzie robić za obwodnicę zachodnią/północną dla tranzytu. oraz nowy most na Wisłoku przed zaporą.

22-11-2011
15:37
Qba

A nowiny twierdzą że Przemysłowa to droga powiatowa i tiry tam nie mogą jeździć. Fajnie a kto jeździ do izby celnej i dowozi towar do majstra itp.?

25-11-2011
12:08
wiem

Służę redakcji/urzędnikom ratusza radą, jak tą sprawę załatwić bez udziału ministerstwa, urzędu marszałkowskiego itp.
Redakcja ma mój e-mail

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.