Powstaje most kolejowy nad Wisłokiem
Przeczytaj oryginalny post blogu
22-09-2012
08:18
Redaktor

RZESZÓW. W grudniu pociągi pojadą tą przeprawą z prędkością 120 km/h.

W Rzeszowie rozpoczęto prace przy budowie nowego mostu kolejowego na trasie w kierunku Przemyśla. Powstaje on przy już istniejącej przeprawie, której remont zakończono w styczniu. To inwestycja Polskich Linii Kolejowych.

Nowy…

22-09-2012
11:06
clonx

jak pociagi moga jechac przez ten most 120km/h? odjezdzajac z rzeszowa pociag jeszcze nie zdazy sie rozpedzic do tekiej predkosci a jadac od strony łańcuta zanim dojedzie do mostu juz musi redukowac predkosc przed wjazdem na stacje rzeszow;p

22-09-2012
15:28
El Sadzonka

Co nie zmienia faktu, ze most przystosowany jest do prędkości 120 km/h.

22-09-2012
19:23
lorschmann

El Sadzonka pięknie to ująłeś

22-09-2012
19:23
nnnnnnnnnnnnn

I okazuje sie, że w ramach modernizacji mozna wybudować nowy most a nie mozna poszerzyc przejazdu pod torami na ul. Batorego ??
Czy może ktoś z miasta nie dopilnował albo nie miał siły wynegocjowac żeby te sprawy zrealizowac równoczesnie. ? Wydaje się, że przejazd na Batorego jest tąńszy do wykonania i równoczesnie bardziej potrzebny!! A przypomnę, że obiecywany wykonanie tej inwestycji w ramach wspomnianej modernizacji linii do Medyki. Moze Pan Redaktor przyłoZy sie do tematu i zbada sprawę dokładniej.

23-09-2012
13:56
galicjok

Nie mozna obnizyc bo woda z kanalizacji by wylewala i stala pod wiaduktem. Juz obecnie kanalizacja sciekowa nie odbiera wody przy wiekszych opadach a w zimie wcale nie ma odplywu i poziom jezdni podnosi sie mimo oczyszczania ze sniegu i posypywania sola ktora dziala tylko do pwenych temperatur. Ponizej tych temperatur pozostaje tylko skuwanie lodowych narosli pod wiaduktem. To jest glowny powod nie obnizania przejazdu pod torami.

23-09-2012
13:57
byly maszynista

A od kiedy to wolno z takim predkosciami jezdzic przez mosty ?
Pierwszy raz slysze ze 120km/h przez most. No to Polska bedzie pierwszym krajem na swiecie na ktorym przez mosty jezdzi sie z takimi predkosciami.

23-09-2012
14:15
Marcelinio

A co z elektryfikacją lini kolejowej z Rzeszowa do Stalowej Woli????? Z tego co pamiętam ta linia miała być elektryfikowana i miały pociągi Intercity do Warszawy tą trasą jeździć. W tej chwili dojazdu do Warszawy praktycznie nie ma – pociągiem trzeba jechać przez Kraków a droga dla samochodó i autobusów jest tragiczna! Może ktoś z Redaktorów zajmie się tą sprawą i popyta kolejarzy co dalej z trasą do Warszawy?????

23-09-2012
21:48
Rzeszowiak

Rzeszów nie stara się o dostęp do Warszawy. Nowy plan Ferenca, to walka o dostęp do morza.

23-09-2012
21:49
lucy_el

Na kija nam budować nowy most, jak obok jest drugi, dopiero co wyremontowany…

24-09-2012
10:32
socjolog

a niby po jakiego grzyba miałby się właśnie zatrzymywać , wyraźnie pisze " …pociągi pojadą tą przeprawą …" zatrzyma się dopiero na granicy w Korczowej .

24-09-2012
21:01
El Sadzonka

Ponieważ w większości przypadków linia kolejowa ma dwa tory geniuszu. Najlepiej niech jeżdzą jednym na zmiane, pozniej pierwszy bedziesz narzekał na opóźnienia na kolei i czas podróży.

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.