Rząd na fotoradarach zarabia podwójnie!
Przeczytaj oryginalny post blogu
21-01-2013
13:45
Redaktor

PODKARPACIE, KRAJ. Rząd nie tylko zdziera haracz od kierowców. Na fotoradarach skubie też Unię Europejską.

Kary za zdjęcia z fotoradarów i bramek odcinkowych pomiarów prędkości to tylko jedno z kilku źródeł łatania dziury budżetowej. Szeroką strugą mają też płynąć pieniądze z wideorejestratorów w samochodach policji i ITD., a także z ręcznych "suszarek". Rząd jednak zarabia też krocie na produkcji fotoradarów, a za te urządzenia płaci unijnymi…

21-01-2013
16:06
ROMAN

dla poprawy bezpieczeństwa sugerował bym w dalszym ciągu aby stawiać radary;
- na chodnikach / trotuarach – przed przejściami przez jezdnie – na deptakach i w pasażach handlowych
-

21-01-2013
16:06
leon

Porządny antyradar + Cb-radio i możemy się perfidnie śmiać ITD oraz POlicji w OCZY!

21-01-2013
16:16
rogol

Widze ze Pan zlapal mandacik Panie Krzysztofie.
Pana myslenie budzi zastrzezenia.
Te budki produkuja ludzie ktorzy,musza za cos zyc a nie minister skarbu.
Nikt nikogo nie lupi tylko kara lamiacych przepisy a to stosuje sie na calym swiecie.
Pulapki na drodze pulapkami nie sa jak sie stosuje do znakow i jedzie przepisowo.
Co zabral sie Pan na fali.Niech pan uwaza na golebnuk.

21-01-2013
17:40
er

przejscie dla pierszych krakowska cegielnia , dlaczego tu nie ma foto radaru , tu gdzie wlasnie by sie przydal , sprobujcie przejsc sobie przez to przejscie tak po 15 , masakra nie rzaz trzeba stac 5- 10 min

21-01-2013
23:16
leon

@er
lepiej czasem stać i 15minut niż stracić życie na wieczność :P

21-01-2013
23:17
karamustafa

wczyscy trąbią o kierowcach , er ma coś do przejścia dla pieszych, a ja się pytam dlaczego nie weźmie się Policja za pieszych którzy pchają się bezmyślnie na pasy bo im się należy. Np. przejście na krzyżówce na torach na Jałowego koło Chrystusa Króla, przejście (a) na cieeplińskiego koło pałacyku biskupa. Mało to razy jakaś tam cipa nie rozglądając się w lewo w prawo wtargnęła na jezdnię bo ma przejście to jej się należy?? Nie mówiąc już o czerwonym świetle na przejściach na rondzie koło pomnika. Czerwone świeci a tu walą jeszcze tłumy matołów!!! I tylko kierowcy są winni?? Czy ktoś zastanawiał się ile to razy w wypadkach na przejściach dla pieszych winy był pieszy?? Pasowałoby na każdym przejściu ustawić kamerę to wtedy okazałoby się że w 80% to wina pieszych, !!!!!!!!!!!!!a nie jak teraz kierowców!!!!!!! Temat troche odbiega od tematu artykułu ale jak widzę że jakiś matoł pisze że ma problem z przejściem dla pieszy to mnie krew zalewa.

21-01-2013
23:18
Jan

W Turcji gdzie wybudowano już 24 tyś km dróg szybkiego ruchu przejechałem 30% z nich, nie zauważyłem fotoradaru,choć są w kilku miejscach znaki o kontroli radarowej (suszarki).

22-01-2013
12:12
grześ

Najlepiej rozwiązać, CBA, ABW będą oszczędności, jeżeli w demokratycznym państwie można takie lody kręcić przy bierności tych służb ?

22-01-2013
12:12
ekolog

to nie jest rząd, tylko banda złodzieji

22-01-2013
12:44
Kacper

Szanowny "er", a może zamiast wydawać pieniądze na fotoradar (z ustawieniem i masztem to około 200 tys. zł) zbudowano by kładkę dla pieszych w tym miejscu? Taką prostą, nie okrągłą. Samochody jechałyby z normalną prędkością drogą krajową nr 4, a zarazem głównym szlakiem europejskim E40 prowadzącym z Calais nad Kanałem La Manche we Francji do granicy z Chinami w Kazachstanie, a piesi przechodziliby sobie górą bez czekania i absolutnie bezpiecznie.

22-01-2013
13:49
ROMAN

popieram opinie P.Kacpra- wystarczyła by prosta kładka jak w Dębicy czyli za [ 1,2] miliona tj. 6 słownie sześć kabin radarowych.

22-01-2013
17:50
rogol

Oprucz mandatu z golembnika powinni na tydzien zabierac prawo jazdy.

22-01-2013
22:01
Łukasz

Panie redaktorze, a moze jakos artykul by pan naskrobal w obronie tych co po pijaku jezdza? bo z nich tez haracz sciagaja.

22-01-2013
22:01
Łukasz

Porządny antyradar + Cb-radio i możemy się perfidnie zabijac nawzajem. Mozna jeszcze by cos z antyalkomatami pomyslec, wtedy by mozna sie nawet po pijaku perfidnie zabijac.

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.