Rzeszów odcięty od Zachodniej Polski
Przeczytaj oryginalny post blogu
10-12-2012
10:13
Redaktor

RZESZÓW, PODKARPACIE. W niedzielę (9 bm.) wszedł w życie nowy rozkład jazdy pociągów. Pasażerowie kolei na Podkarpaciu obawiali się ogromnego chaosu, ale obyło się bez niego.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że nie było większych kłopotów. Jednak problemem i to dużym, od 9 grudnia jest właściwie odcięcie od…

10-12-2012
12:54
marian

Rzeszów- zaścianek i nic więcej – tak jest traktowany przez naszą władzę. A co na to obrońca Bury????????????

10-12-2012
15:11
jarosław

Głosujcie dalej na PiS, to w ogóle przestanie tutaj cokolwiek jeździć.
Im większa ciemnota, tym księżom łatwiej ciemny lud mamić.

10-12-2012
15:11
Moher

Po skończonym remoncie podróż z 4 godzin skróci się do 2.5 i wszyscy będą zadowoleni. Remont jest tak potrzebny jak okrągła kładka w Rzeszowie. Trzeba wydać kasę i dać zarobić krewnym i znajomym.

10-12-2012
15:24
Moher

Przecież PO to nierządzi Polską i Podkarpaciem, a tobie ciągle PIS w głowie. Kiedyś byłem cool i głosowałem na PO. Czy wiesz dlaczego dobrowolnie "założyłem beret" ?

10-12-2012
15:43
Igor

A co ma PiS do tego? Czy jak Donald i spółka znów podniosą Ci podatki, to też będzie wina PiS? Dla przypomnienia : w Warszawie mamy rząd koalicyjny PO + PSL, w najistotniejszych sprawach z poparciem pseudoopozycji Ruchu Paligłupa i SLD. Podkarpaciem niepodzielnie rządzi zaś koalicja PO + PSL + SLD. Masz więc czego chciałeś. Tylko czy dyskusja z lemingiem ma jakikolwiek sens?

10-12-2012
18:56
clonx

rzeszów to zaścianek. i nie chce chwalić obecnej władzy ale spójrz prawdze w oczy że poprzednia też nic nie robiła dla podkarpacia chociaż tutaj ma najwięcej wyborców. jak pis rzadził najmniej kasy wpłyneło właśnie do nas….. więc może trochę obiektywizmu

10-12-2012
18:56
młody

Ciebie PO….ło do reszty PiSu już nie ma od 7 lat POmyleńcze.

10-12-2012
18:56
clonx

to że dobrowolnie założyłeś beret to Twój problem. też się rozczarowałem PO ale jestem patriotą i w to co mówi kłamczyński nigdy nie uwierzę. on juz pokazał co potrafi. a w obecnej sytuacji to boże broń nas wszystkich żeby się znowu nie dopchał do koryta

10-12-2012
19:00
pniok

No dobra Internauci, którzy tak krzyczycie, napiszcie jak można przeprowadzić remont bez utrudnień?? A kolega co napisał, że remont był niepotrzebny to niech zobaczy co się stało m.in. z linia kolejową Dębica – Mielec, która była pozostawiona bez remontu/.

10-12-2012
19:00
Mariusz

Głosuj dalej na PO: podatek od deszczu i 150 tys. nowych urzędników, co zauważyli nawet Brytyjczycy:
http://blogi.newsweek.pl/Tekst…..racji.html

A tak wygląda wzrost zatrudnienia w urzędach w ciągu 20 lat:
http://www.wykop.pl/ramka/6968…..-na-rzady/

Miłego dnia życzę.

10-12-2012
23:44
Dziadek

Debil !

10-12-2012
23:45
clonx

jeszcze ciekawe kiedy skończą ten remont. kiedys do katowic jechałem 4 godziny. jak do samego krakowa mam jechać 4,5h to mi się odechciewa. a koniec remontu co chwila przesuwają. moze w przyszlej dekadzie się coś ruszy. obecnie z londynu do paryża jedzie sie krócej

10-12-2012
23:45
mmm

ty i patriota. Chyba się z własnym dziewięciocentymetrowcem na rozumy POzamieniałeś.

10-12-2012
23:45
ANDRZEJ

A GDZIE SIĘ SCHOWALI RYNASIEWICZ I BURY ???????

10-12-2012
23:45
czytelniczka

W nowym rozkladzie braklo pociągu z Rzeszowa do Sanoka przez brzozów,kiedy będzie?

10-12-2012
23:46
Tomek

W związku z modernizacją linii kolejowej na odcinku Rzeszów – Kraków wiele pociągów do Polski centralnej i zachodniej zmieniło trasę przejazdu – to wszystko. Nie ma mowy o odcinania Rzeszowa od świata. Tak więc TLK "Wieniawski" z Rzeszowa do Gdyni kursuje codziennie przez Głogów Małopolski, Tarnobrzeg, Lublin, Warszawę, Gdańsk. TLK "Solina" kursuje zaś z Przemyśla do Bydgoszczy przez Jarosław, Rzeszów, Tarnobrzeg, Lublin, Warszawę.

Bezpośrednie połączenie z Lublinem, Warszawą czy Bydgoszczą to chyba nie jest odcinanie od świata. Powiem więcej – od nowego rozkładu jazdy połączenie do Warszawy jest poprowadzone krótszą trasą przez Lublin anie przez Kraków jak dotychczas, co skróci czas jazdy.

11-12-2012
10:13
krzysztof

Popieram wypowiedź Tomka. Gawiedź niedoinformowana umie tylko szczekać. Media od dłuższego czasu trąbią na około o trwającym remoncie do 2015 roku. Jak to możliwe, że taka informacja mogła uciec? Jeżeli kogoś należy winić, to rządy po roku 1989, które to dopuściły do masowego przewożenia towarów po naszych drogach. Trzeba było wzmocnić kolej ukazem, że wszystkie ładunki powyżej ileś tam ton mają być przewożone koleją. Na zachodzie od dawna tiry jeżdżą na platformach. Takie rozwiązanie jest tańsze, ekologiczne i do tego kolej ma kasę na utrzymanie infrastruktury i połączeń pasażerskich, które z natury dochodowe nie są. Dzięki pierwszym rządom solidarnościowym ogromne zyski mają firmy spedytorskie i logistyczne typu Raben. Polikwidowano bocznice kolejowe przy firmach. W Szwajcarii do dziś duże firmy korzystają z transportu kolejowego. Wracająd do sprawy rozkładu jazdy. W Krakowie można się przesiąść. Wiele pociągów jest skomunikowanych w Krakowie. Wreszcie mamy połączenie z Warszawą przez Lublin. Mam nadzieję, że będzie utrzymane po remoncie trasy do Krakowa, choć minimalnie. Dobrym pomysłem jest puszczenie pociągu z Przemyśla do Wrocławia przez Staszów i Kielce. Szkoda, że pociąg kursuje raz w tygodniu. Połączenie naszego regionu z Kielcami jest tragiczne. Tak jakby zabory nadal trwały.

11-12-2012
11:04
Ambroży

To co pisze Tomek , to prawda, co nie znaczy że Krzysztof ma oczy otwarte , czy tez POpiera wszystko w ciemno. Otóż trzeba brać grubą poprawkę do tego o czym mówi min. -model Sł. Nowak , a co robi. Jest faktem że kasa UE na dofinansowanie dróg i kolei do 2013 roku na pewno nie zostanie wykorzystana i co gorsze mogą nam naliczyć za to wielkie kary!. prawdą jest tez iż dużą część torowisk koalicja PO/PSL zlikwiduje , a okolice Białegostoku i inne pozostaną bez jakiejkolwiek perspektywy transportu kolejowego!.

11-12-2012
14:23
krzysztof

Panu Ambrożemu przydałby się kurs POdczytywania ze zrozumieniem cudzego PISma. POzdrawiam.

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.