Sukces klientów nc+ !
Przeczytaj oryginalny post blogu
15-04-2013
06:10
paulina

PODKARPACIE. Prezes zarządu nc+ Julien Verley: “Przepraszamy klientów za wszystko, co zaszło do tej pory”.

Publiczny bunt klientów, tysiące komentarzy z groźbą odejścia do konkurencji oraz krytyka ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Krajowej Rady Radiofonii i…

15-04-2013
08:37
ROMAN

no nareszcie – wygląda że zaczynamy się budzić z letargu i "śpiewać" jednym głosem – a wtedy tym co szarpią za sznurki zaczyna robić się " cienko " i spuszczają z tonu i uszy po sobie no i zaczynają tańczyć tak jak im wszyscy śpiewają – no i o to chodzi nie ?

15-04-2013
11:19
Moher

Tomasz Lis został nominowany do nagrody "Hiena Roku". Pewnie chciał poprawić swoje publicity skoro się w to zaangażował.

15-04-2013
15:08
czytelnik

NC+ odpuściło bo za wiele mieli do stracenia, teraz trzeba postawić na swoim w innych kwestiach podatków, służby zdrowia, cenach paliw i żywności itp

16-04-2013
09:19
Rzeszowianka

"krytyka ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów" – krytyka? Urząd powinien stanowczo przedsięwziąć jakieś działania, a nie "krytykować".

16-04-2013
19:58
rzeszowiak

Teraz to niech się w dupę pocałują, trzeba ich do końca olewa ich odchodzi z tego badziewia, niech zbankrutują, chcieli na oszustwie zarobic a im nie wyazło – teraz trzeba doprowadzicdo ich bankructwa.

17-04-2013
10:57
Wojtek

Jedyne na plus jest to że zrezygnowali z przymusowej migracji. Poza tym zlikwidowali pakiet all inclusive w którym było wszystko i można go było dostać za 179zł miesięcznie a teraz dobierając opcje dodatkowe do najdroższego pakietu za 119zł wychodzi drożej i mamy mniej niż wcześniej. Czyli znowu olali klientów ale medialnie wygląda OK.

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.