Utknęli w windzie. Domagają się odszkodowania
Przeczytaj oryginalny post blogu
22-01-2013
06:07
Redaktor

RZESZÓW. Sobotnie popołudnie dla dziewięciu emerytowanych klientów Hotelu Rzeszów nie należało do najprzyjemniejszych.

- To był istny koszmar – mówią zgodnie klienci Hotelu Rzeszów, którzy w sobotnie popołudnie utknęli w windzie. – Nie mieliśmy czym oddychać, było…

22-01-2013
10:21
Antje

A na windzie nie było napisane: udźwig 6 osób max ??

22-01-2013
10:23
blokers

Pytam, za czym się te niby bidne emerytki po hotelach szwendają ?A w chalupie siedzieć i staremu borszczu i pirog ow na obiad zgotowac.A moze szukaly mocnych wrazen?Znalazły je

22-01-2013
13:38
ROMAN

fakt- komentarze istotne- może chcieli sobie pooglądać w środu i na zewnątrz – no i zobaczyli- windę w środku nie ?

22-01-2013
13:39
soltys

rocznica powstania styczniowego,ilu ludzi zginelo w mrozie i glodzie ,a wy stare ochydne krowice zadacie odszkodowania za wluczege….batem po lapach tym starym zyduwicom!!!

22-01-2013
13:49
Ninka

Pani Edytko, o ile gazety i portale nie klamia to do tamtych starszych ludzi przyjechali i udzielili pomocy : straz pozarna , policja , karetka pogotowia. To Pani serwis?

22-01-2013
17:50
kierowca swiatowy

Pani Edyta Podkulska, zona, corka pana Ryszarda? dzis takie czasy prwnicy zaraz omataja emerytki i wywalcza odszkodowanie za % a co skoro prawo tak mowi niech i emeryci cos maja

23-01-2013
10:42
sledik

Winda byla zle pokropiona.
Po odszkodowanie do kuri prosze sie zwracac !

23-01-2013
12:33
Marek

Nie wiesz po co? Do takich emerytów dzwonią pewne firmy i oszukują, że bezpłatne badania itd. itp. aby potem na tzw. promocyjnym spotkaniu wcisnąć komplet garnków czy urządzenie do "leczenia" za 5000 zł. A starszy człowiek, wiadomo. Jeżeli ktoś dzwoni do niego i zaprasza to idzie – bo przecież badania bezpłatne i bez kolejki. Szczęście w nieszczęściu bo przez awarię windy nie dali się zrobić w bambuko takiej firmie!
Odszkodowanie jak najbardziej im się należy, czy to od organizatora pseudo spotkania promocyjnego czy to od hotelu!
Na miejscu pani Podkulskiej załagodziłbym sprawę wręczając tym osobą jakąś kwotę zadośćuczynienia i przeprosiny. Bo czym więcej taki problem jest roztrząsany w prasie tym gorzej dla wizerunku jej nowego hotelu!

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.