Złodzieje będą mieć prawdziwe eldorado?
Przeczytaj oryginalny post blogu
04-04-2013
07:28
paulina

PODKARPACIE. Czy proponowana zmiana przepisów przyniesie większą zuchwałość wśród złodziei?

Komenda Główna Policji usilnie chce przeforsować swój pomysł na podwyższenie progu wykroczenia kradzieży z kwoty 250 złotych do 1 tys. złotych. A wszystko to, jak można wyczytać na stronie KGP, w celu efektywnego zwalczania przestępczości w stale zmieniającej się rzeczywistości…

04-04-2013
09:28
ROMAN

no nie jest proste wyjście aby zwiększyć efektywność zwalczania przestępczości- po prostu umożliwić zakup broni i zwykłym obywatel oni sam i bardzo dobrze obronią się przed przestępczością – i policja będzie odciążona tymi działaniami a skoncentruje się na innych działniach.

04-04-2013
11:25
P.K

Dzięki podniesieniu progu popełniania przestępstwa , zmniejszy sie liczba przestępstw. Policji tylko o to chodzi , aby statystyki dobrze wyglądały na tle innych krajów. Nie ma tutaj interesu , aby sie obywatelom lepiej żyło.
Obecnie policja więcej przestępstw tuszuje niz wykrywa, aby statystyki dobrze wyglądały.

04-04-2013
13:58
Ferdek K.

Podobno jak RFN otworzył granice dla polactwa, to przestępczość wzrosła o 100 % -
tzn. od 0 do 100, hi hi hi.

04-04-2013
17:53
łucznik

i bardzo dobrze myśla -mnie za sarenkę co niby ją puknałem i mięso znależli dali 2/5 w zawiasach i grzywna ze drugi rok spłacam a,wycenili ją na 280zł a,jakby było 1000 to spoko 3 można mieć i mandat najwyżej dadzą.Dobrze tam w tej Warszawie myślą co by nam ulzyć

05-04-2013
08:03
Imię (wymagane)

nie inaczej a idzie do tego, zeby innym, powaznym przestepstwom rozniez zmienic status na lzejszy. bo przeciez to wynika z sytuacji ekonomicznej kraju. proponuje zatem kilka przykladow.

rozboj z pobiciem przy uzyciu niebezpiecznego narzedzia – pouczenie przez funkcjonariusza
gwalt – 6 miesiecy pozb.w. w zawieszeniu na 1 rok.
zabojstwo – 5 lat pozbawienia wolnosci przy czym jesli morderca chce sam poddac sie karze, sad automatycznie anuluje zabojstwo jak by go nie bylo.
obraza urzednika panstwowego (np. nazwanie na publicznym forum premiera "dupkiem zolednym" lub ministra finansow "zlodziejem" – 25 lat pozbawienia wolnosci bez prawa laski.
podobna "obraza" prezydenta – dozywocie.

prawda? jakie to proste.

pozdrawiam

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.