Jak osiągnąć sukces?

 

Fot. Archiwum

Nikt nie zna lepiej Państwa samochodu od dedykowanego doradcy serwisowego. Ta śmiała, bądź co bądź, teoria ma swoje pełne potwierdzenie w rzeczywistości. Tak jak puzzle mają tylko jedną kombinację, w której reprezentują w pełni zamysł autora, tak i dobrze ułożona hierarchia zadań gwarantuje sukces i zadowolenie każdemu, kto w jej ramach realizuje się zawodowo.

Doradca serwisowy to ktoś, kto pamięta o Państwa samochodzie nawet wtedy, kiedy Państwu zdarzy się o nim zapomnieć. To właśnie w jego gestii leży przypomnienie Państwu o zbliżającym się terminie przeglądu, zasygnalizowaniu Państwu konieczności przeprowadzenia profilaktycznego badania technicznego czy w końcu – zdiagnozowanie usterki.

Nikt nie zna lepiej naszych samochodów niż właśnie doradca serwisowy. Dlaczego? Bo to właśnie on rozmawia z Klientami, którzy użytkują swoje samochody, słucha ich opinii, pomaga w doborze najlepszych części i wstępnie diagnozuje wszystko to, co wzbudza u Klientów-Użytkowników pytania i wątpliwości.

Jak zatem osiągnąć sukces? To proste! Rozmawiać z użytkownikami, nie bagatelizować żadnego, nawet pozornie najmniej ważnego objawu. Z należytą starannością weryfikować wszystko to, co wzbudza podejrzenia Klienta. I najważniejsze – postawić sobie za cel pełne zadowolenie naszych Klientów-Użytkowników. Nasze samochody, Wasze bezawaryjne kilometry.


Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.