Jak zmieniła się Rzeszowianka?

Tradycyjna marka podkarpacka teraz w nowej odsłonie.

W Borku Starym k. Rzeszowa ponad 30 lat temu po raz pierwszy wydobyto wodę Rzeszowianka. Ta niegdyś jedna z najpopularniejszych marek, z sentymentem wspominana przez mieszkańców regionu – w nowym wydaniu wraca na rynek. Długo planowanemu powrotowi towarzyszyły badania mające sprawdzić, jakie oczekiwania, co do wody mineralnej ma współczesny konsument.

Niemal wszyscy mieszkańcy Podkarpacia pamiętają Rzeszowiankę – wodę mineralną wydobywaną z przerwami od 1977 roku ze źródła znajdującego się w Borku Starym. Do dzisiaj wśród miejscowych woda wzbudza skojarzenia z tradycją, bliskością natury i orzeźwieniem. Teraz – kilkadziesiąt lat później od rozpoczęcia jej wydobywania  Rzeszowianka wraca odmieniona. Aby poznać jak zmieniły się preferencje nabywców, na zlecenie producenta wody, w sierpniu i wrześniu 2012 roku, zewnętrzna firma badawcza przeprowadziła badania wśród konsumentów, w których pytano ich o oczekiwania, preferowany sposób zakupu i postrzeganie regionalnej marki. Badania przeprowadzono według metodologii CATI.

Producent poznaje priorytety klientów
Aż 60 proc. badanych deklaruje, że regularnie kupuje wodę mineralną. Na co zwracają uwagę? Co decyduje o ich wyborze? Z przeprowadzonego badania wynika, że dla klientów najważniejszy jest smak. Blisko 43 proc. ankietowanych zadeklarowało, iż jest to główny czynnik determinujący decyzję o zakupuje. Nieco mniejszą uwagę konsumenci przywiązują do zaufania do marki, ceny wody oraz jej składu chemicznego. Jak się okazuje –  najmniejsze znacznie ma forma dystrybucji oraz jej dostępność w punktach sprzedaży.

Dobra, bo z Podkarpacia
Jak wskazują badania, to właśnie pochodzenie Rzeszowianki z terenów Podkarpacia, a zatem z jednego z najczystszych regionów naszego kraju jest najbardziej doceniane przez konsumentów. Takiego zdania jest blisko 40 proc. respondentów.  Dla niewielu mniej ważna jest jakość wody (35,09 proc.), która zawiera optymalną ilość magnezu i wapnia , a jak zapewnia producent – jest regularnie poddawana kontrolnym badaniom laboratoryjnym. Oprócz tego, wyniki sondażu pokazują, iż konsumenci doceniają także niską cenę (10,53 proc.), dostępność (8,77 proc.) oraz występowanie Rzeszowianki w wielu wariantach smakowych (7,02 proc.).

Nowa Rzeszowianka to wciąż ta sama woda o kilkudziesięcioletniej tradycji, ale oferująca teraz wiele nowych wariantów smakowych. Dostępna w  hurtowniach i punktach sprzedaży detalicznej, ułatwieniem dla klientów jest również możliwość dowozu wody do domu. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.rzeszowianka.pl

do “Jak zmieniła się Rzeszowianka?”

  1. edzuio 123

    wkurzają mnie plotki gdy ktos mówi że źródło Rzeszowianki znajduje sie pod cmentarzem. Wszystkich plotkujących zapraszam na wizytę do Starego Borku w celu przekonania się jaka jest rzeczywistość. Jeśli chodzi o sam produkt Rzeszowianki to wg mnie woda jest smaczna. A tak poza tym to widac że firma sie rozwija, a ostatnio wprowadziła nowe bardzo fajne smaki!

  2. mamnick

    Jurkiweicza firrma…..A woda taka se..Chemia i nic więcej…ALe gdzie jej nie ma;/

  3. Maria

    Rzeszowiaku czy wiesz gdzie jest w Borku cmentarz a gdzie źródło ? Masz nie sprawdzone informacje, tylko plotki.

  4. rzeszowiak

    Dlaczego tak skrzetnie sie ukrywa fakt ze zrodlo Rzeszowianki pochodzi z glebokiego odwiertu z pod cmentarza w Borku Starym.

Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.