Nowy logotyp PZPN podoba się internautom

W badaniach dotyczących postrzegania nowego logotypu PZPN, przeprowadzonych między 15 a 18 kwietnia 2011 r. metodą ankiety internetowej na reprezentatywnej grupie dziennikarzy, respondenci wypowiedzieli się na temat estetyki znaku oraz wartości z nim kojarzonych. Zdecydowanej większości – 2/3 badanych – spodobał się nowy logotyp. 69 % respondentów odpowiedziało “podoba się” i “zdecydowanie się podoba”.

Z uzyskanych rezultatów wyraźnie wynika, że zdecydowana większość respondentów pozytywnie oceniła nowy logotyp Związku. Jedynie 19% badanych odpowiedziało, że logotyp się “nie podoba” lub “zdecydowanie nie podoba”. Pozostałe osoby, które brały udział w badaniu, nie potrafiły jednoznacznie wyrazić swojego zdania.

Badanie miało również na celu sprawdzenie, w jaki sposób nowa identyfikacja wizualna PZPN kojarzy się z wartościami, z którymi Związek chce się utożsamiać. 62% badanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że logo kojarzy im się z “dynamizmem” (przeciwnego zdania było tylko 21%), 35% respondentów skojarzyło nowe logo z “otwartością” (przeciwnego zdania było 29%), a 36% z “profesjonalizmem” (przeciwnego zdania było 26%). Dziennikarze ocenili także nowe hasło PZPN – “Łączy nas piłka”. Pozytywnie zostało ono ocenione przez 44%, a negatywnie przez 37% respondentów.

Nowy logotyp PZPN uzyskuje podobne oceny w innych sondażach, przeprowadzanych przez komercyjne portale internetowe. W sondażu przeprowadzonym przez portal RMF24.pl na pytanie “Czy podoba Ci się nowe logo PZPN?, “tak” odpowiedziało 68% respondentów, “nie” – 27% respondentów, a 5% – nie miało zdania.

Opr.p

Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.