Studenci WSIiZ rapują i kręcą teledysk

W teledysku występują głównie członkowie Koła Naukowego BOSS oraz opiekunowie. Fot. WSIiZ

RZESZÓW. Jak promować studenckie koło naukowe? Oryginalnie!

Studenci Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z Koła Naukowego BOSS, czyli Biznes Od Studenckiej Strony w oryginalny sposób promują swoją organizację. Nagrali piosenkę w stylu hip-hop i nakręcili do niej teledysk! Utwór „Usłysz mój głos” opowiada o działalności koła: studentach, ich inicjatywach, projektach, sukcesach i opiekunach.

- Pomysł na teledysk zrodził się podczas pracy w studenckiej rozgłośni Radioeter.fm nad audycjami „Krótka piłka z BOSSem”. Potrzebny nam był dżingiel promujący audycję i „piosenka koła”. Próbowaliśmy wybrać coś z aktualnych hitów, szukaliśmy wśród klasyków, ale nic w pełni nie odzwierciedlało naszych działań. Dlatego poprosiliśmy o pomoc twórcę muzyki hip-hop (pseudonim artystyczny SENSEJ) i jednocześnie członka KN BOSS i stworzyliśmy własną piosenkę – mówi Wojciech Pitura, opiekun koła.
Była gotowa jeszcze tego samego dnia wieczorem. Okazała się hitem, więc studenci poszli za ciosem i podjęli kolejne wyzwanie, by przygotować teledysk. Napisanie scenariusza nie było proste. W 2-minutowej piosence chcieli zmieścić całość ich działań. Studenci i opiekunowie koła opracowali wspólnie pomysły na miejsca, rekwizyty, sceny. Udało się pozyskać pomoc pracowników uczelni z Działu komunikacji Multimedialnej w realizacji nagrania i zmontowaniu teledysku.

- W teledysku występują głównie członkowie Koła Naukowego BOSS oraz opiekunowie: Elżbieta Szczepaniak i Wojciech Pitura. Udało nam się pomysłem zarazić również zaprzyjaźnionych studentów, w tym Piotrka Nowakowskiego – reprezentanta Polski w siatkówce, mistrza Polski – nie kryją zadowolenia studenci, twórcy teledysku.
Kreatywni mistrzowie świata

- Koło Naukowe BOSS skupia studentów, których pasjonuje przede wszystkim ekonomia i biznes. To kreatywna mieszanka różnych osobowości, ludzi z inicjatywą, którzy chcą rozwijać swoją pasję – podkreśla Elżbieta Szczepaniak, opiekunka koła.

Organizacja działa od października 2012 roku i realizuje wiele inicjatyw studenckich. Ma na swoim koncie już pierwsze spektakularne sukcesy.
- W maju studenci koła BOSS zostali mistrzami świata w prestiżowym 35. Międzynarodowym Konkursie Marketplace na zarządzanie wirtualną firmą. Zespół WSIiZ z miażdżącą, ośmiokrotną, przewagą punktową zostawił daleko w tyle silną konkurencję z USA, Kolumbii, Kanady, Malezji i Polski – mówi Urszula Pasieczna, rzecznik prasowy WSIiZ.

KN BOSS realizuje też cykliczne audycje ekonomiczne, lotnicze, biznesowe „Krótka piłka z BOSS-em” w studenckiej rozgłośni WSIiZ Radioeter.fm w środy między godz. 18:00 a 20:00 (www.radioeter.fm). Kuźnia menedżerów to z kolei projekt szkoleniowy koła z zakresu kształcenia umiejętności menedżerskich, skierowany do studentów WSIiZ. Kolejne inicjatywy to: Akademia ProTradera – projekt szkoleniowy z zakresu inwestycji giełdowych i Wirtualny Menedżer – konkurs ekonomiczny dla szkół ponadgimnazjalnych. KN BOSS organizuje też wyjazdy zagraniczne, wykłady, szkolenia, konferencje. Umożliwia też studentom rozwój poprzez publikację artykułów naukowych i popularnonaukowych.

Więcej o BOSS-ie można znaleźć na stronie www.boss.wsiz.rzeszow.pl oraz https://www.facebook.com/BiznesOdStudenckiejStrony

Opr. ar

Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.