Sukces klientów nc+ !

Nc+ wydało prawie 15 mln zł na kampanię reklamową, która niewiele daje, bo na profilu Anty nc+ oburzonych na nową platformę jest już prawie 89 tysięcy. Fot. Wit Hadło

PODKARPACIE. Prezes zarządu nc+ Julien Verley: “Przepraszamy klientów za wszystko, co zaszło do tej pory”.

Publiczny bunt klientów, tysiące komentarzy z groźbą odejścia do konkurencji oraz krytyka ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji doprowadziły do tego, że prezes nowej platformy nc+ zapowiedział zmiany, które mają załagodzić konflikt z klientami.

Burza, jaką wywołało połączenie Cyfry + i telewizji n oraz traktowanie klientów przez nc+ doprowadziła do tego, że tysiące abonentów zrezygnowało z usług dotychczasowego dostawcy i przeszło do konkurencyjnego Cyfrowego Polsatu. Fuzja dwóch cyfrowych telewizji okazała się porażką, zwłaszcza że klientów traktowano bez szacunku, nie licząc się z ich zdaniem i prawem do kontynuacji starej umowy. Tylko na Podkarpaciu poszkodowanych jest prawie 3 tysiące abonentów. Profil Antyfanów nc+ na Facebooku ma już prawie 89 tysięcy zwolenników, do których publicznie dołączył ostatnio Tomasz Lis, ostro krytykując zamianę kanałów i podwyższenie ceny.

– Wysłałem listem poleconym rezygnację z przedłużenia umowy do tych oszustów i teraz czekam na informację o potwierdzeniu rezygnacji – powiedział nam Marek z Rzeszowa (33 l.). Podobne zdanie o nc+ ma nasz internauta Adam, który napisał: “Generalnie poczułem się totalnie olany [podczas rozmowy telefonicznej przyp. red.] i miałem wrażenie, że rozmówca zachowuje się jak gówniarz, któremu się wydaje, że wszystkie rozumy pozjadał. Poczułem się dość mocno poniżony. Dlatego też wczoraj wysłałem wypowiedzenie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru i po sprawie”. “Ta firma nie zajmuje się udostępnianiem programów, tylko sprzedażą nikomu niepotrzebnych i sparowanych tunerów “ – pisze Marek. “Ja też wypowiadam umowę z Cyfrą+, z terrorystami się nie negocjuję” – skomentował Leon.

nc+ idzie na ustępstwa
Choć platforma straciła wielu klientów, stara się zatrzymać tych, którzy jeszcze nie odeszli. W rozmowie z “Rzeczpospolitą” obiecuje zmiany: “Po pierwsze od tej chwili zaprzestajemy automatycznego przenoszenia dotychczasowych klientów n i Cyfry + do nowej oferty nc+. Na podjęcie decyzji nasi klienci będą mieli teraz czas do wygaśnięcia swoich indywidualnych  kontraktów. (…) Najdroższy pakiet za 199 złotych w ogóle zniknie z naszej oferty, a nowe przedziały cenowe pakietów będą się mieścić między 39 zł i 119 zł”.

Twierdzi, że porażka nc+ została spowodowana wprowadzeniem zbyt wielu zmian naraz, a klientom, którzy w marcu i kwietniu postanowili odejść do konkurencji, proponuje nowe zasady z nadzieją, że zmienią zdanie. Poszerzony zostanie również dostęp do wielu kanałów, które klientom zabrano.

Blanka Szlachcińska

6
Dodaj komentarz

avatar
6 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
WojtekrzeszowiakRzeszowiankaczytelnikMoher Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Wojtek
Gość
Wojtek

Jedyne na plus jest to że zrezygnowali z przymusowej migracji. Poza tym zlikwidowali pakiet all inclusive w którym było wszystko i można go było dostać za 179zł miesięcznie a teraz dobierając opcje dodatkowe do najdroższego pakietu za 119zł wychodzi drożej i mamy mniej niż wcześniej. Czyli znowu olali klientów ale medialnie wygląda OK.

rzeszowiak
Gość
rzeszowiak

Teraz to niech się w dupę pocałują, trzeba ich do końca olewa ich odchodzi z tego badziewia, niech zbankrutują, chcieli na oszustwie zarobic a im nie wyazło – teraz trzeba doprowadzicdo ich bankructwa.

Rzeszowianka
Gość
Rzeszowianka

„krytyka ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów” – krytyka? Urząd powinien stanowczo przedsięwziąć jakieś działania, a nie „krytykować”.

czytelnik
Gość
czytelnik

NC+ odpuściło bo za wiele mieli do stracenia, teraz trzeba postawić na swoim w innych kwestiach podatków, służby zdrowia, cenach paliw i żywności itp

Moher
Gość
Moher

Tomasz Lis został nominowany do nagrody „Hiena Roku”. Pewnie chciał poprawić swoje publicity skoro się w to zaangażował.

ROMAN
Gość
ROMAN

no nareszcie – wygląda że zaczynamy się budzić z letargu i „śpiewać” jednym głosem – a wtedy tym co szarpią za sznurki zaczyna robić się ” cienko ” i spuszczają z tonu i uszy po sobie no i zaczynają tańczyć tak jak im wszyscy śpiewają – no i o to chodzi nie ?