Utknęli w windzie. Domagają się odszkodowania

Klienci, którzy w sobotę utknęli w hotelowej windzie są oburzeni i będą domagać się odszkodowania. Na zdjęciu od lewej: Stanisław Mikuła, Eugenia Chłędowska, Rozalia Mikuła oraz Irena Gaweł. Fot. Wit Hadło

RZESZÓW. Sobotnie popołudnie dla dziewięciu emerytowanych klientów Hotelu Rzeszów nie należało do najprzyjemniejszych.

- To był istny koszmar – mówią zgodnie klienci Hotelu Rzeszów, którzy w sobotnie popołudnie utknęli w windzie. – Nie mieliśmy czym oddychać, było gorąco, ludzie słabli. Na pomoc czekaliśmy półtorej godziny! – twierdzą. – Pomoc została udzielona w przeciągu godziny, ponieważ tyle czasu na przybycie ma serwisant – odpowiada Edyta Podkulska, dyrektor hotelu.

W sobotę, między godziną 13 a 15, dziewięciu emerytowanych klientów utknęło w nowoczesnej windzie nowo otwartego Hotelu Rzeszów. – Jesteśmy grubo po 70-tce. Pobyt w małym pomieszczeniu i to bez powietrza był dla nas nie do zniesienia – mówi pani Eugenia Chłędowska, jedna z “pechowych” pasażerek. – Jedna osoba miała cukrzyce, inna zemdlała. Cali byliśmy oblani potem. Na pomoc czekaliśmy naprawdę długo!

Na miejsce przybyła straż pożarna i karetka pogotowia. Ostatecznie, poza traumatycznym przeżyciem, nic się nie stało. Klienci mają jednak żal do hotelu, że udzielenie pomocy trwało tak długo. – Wielokrotnie dzwoniliśmy pod numer alarmowy, ale łączyli nas z… Warszawą! Pytali o numer windy, o to w którym skrzydle się znajduje – relacjonują. A skąd mieliśmy to wiedzieć?

Takie są procedury
- Nie mogliśmy ingerować, ponieważ są to nowoczesna urządzenia i tylko serwisant może to zrobić. Na przybycie ma godzinę czasu i tak też było – wyjaśnia Edyta Podkulska, dyrektor hotelu. – Klienci dostali wodę. Nie było zagrożenia życia.

Dyrekcja hotelu w środę ma otrzymać od warszawskiej firmy, która jest dystrybutorem wind, raport o przyczynie awarii. Dopiero na tej podstawie będzie można rozmawiać o ewentualnych odszkodowaniach, których domagają się klienci.

Ewelina Nawrot

do “Utknęli w windzie. Domagają się odszkodowania”

  1. Ola

    Takie kretyńskie komentarze mogą wygłaszać tylko osoby bez żadnej wyobraźni. Życzę więc tym wszystkim dowcipnisiom,dajcie się zamknąć w windzie na 1,5h. Potem możecie komentować, jaki to był fan.

  2. sledik

    Winda byla zle pokropiona.
    Po odszkodowanie do kuri prosze sie zwracac !

  3. kierowca swiatowy

    Pani Edyta Podkulska, zona, corka pana Ryszarda? dzis takie czasy prwnicy zaraz omataja emerytki i wywalcza odszkodowanie za % a co skoro prawo tak mowi niech i emeryci cos maja

  4. Ninka

    Pani Edytko, o ile gazety i portale nie klamia to do tamtych starszych ludzi przyjechali i udzielili pomocy : straz pozarna , policja , karetka pogotowia. To Pani serwis?

  5. ROMAN

    fakt- komentarze istotne- może chcieli sobie pooglądać w środu i na zewnątrz – no i zobaczyli- windę w środku nie ?

  6. soltys

    rocznica powstania styczniowego,ilu ludzi zginelo w mrozie i glodzie ,a wy stare ochydne krowice zadacie odszkodowania za wluczege….batem po lapach tym starym zyduwicom!!!

  7. Antje

    A na windzie nie było napisane: udźwig 6 osób max ??

  8. blokers

    Pytam, za czym się te niby bidne emerytki po hotelach szwendają ?A w chalupie siedzieć i staremu borszczu i pirog ow na obiad zgotowac.A moze szukaly mocnych wrazen?Znalazły je

    • Marek

      Nie wiesz po co? Do takich emerytów dzwonią pewne firmy i oszukują, że bezpłatne badania itd. itp. aby potem na tzw. promocyjnym spotkaniu wcisnąć komplet garnków czy urządzenie do „leczenia” za 5000 zł. A starszy człowiek, wiadomo. Jeżeli ktoś dzwoni do niego i zaprasza to idzie – bo przecież badania bezpłatne i bez kolejki. Szczęście w nieszczęściu bo przez awarię windy nie dali się zrobić w bambuko takiej firmie!
      Odszkodowanie jak najbardziej im się należy, czy to od organizatora pseudo spotkania promocyjnego czy to od hotelu!
      Na miejscu pani Podkulskiej załagodziłbym sprawę wręczając tym osobą jakąś kwotę zadośćuczynienia i przeprosiny. Bo czym więcej taki problem jest roztrząsany w prasie tym gorzej dla wizerunku jej nowego hotelu!

Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.