Wiadukt Tarnobrzeski zakorkowany

Kierowcy tracą powoli cierpliwość do jazdy przez centrum Rzeszowa. Fot. Wit Hadło

RZESZÓW. Stało się: koszmar kierowców się spełnił

Od poniedziałku nieczynna jest połowa wiaduktu Tarnobrzeskiego. Kierowcy mają do dyspozycji tylko dwa pasy ruchu. Z użytku wyłączona została lewa część wiaduktu, czyli ta bliżej budowanego centrum handlowego. Potem nastąpi “zamiana” i nieczynna będzie prawa część. Utrudnienia potrwają aż do końca września.

Wszystko przez budowę przebicia pod wiaduktem Tarnobrzeskim, które ma wyglądać podobnie do tego, które powstało pod ulicą Krakowską. Ponadto ulice Jabłońskiego i Czarnieckiego zostaną połączone po to, aby stały się alternatywą dla alei Piłsudskiego. Z takiego założenia wychodzi realizator inwestycji – rzeszowski biznesmen, Ryszard Podkulski.

Kierowcy próbują jak mogą, żeby ominąć to newralgiczne miejsce. Miasto proponuje im, aby wybierali ulice Okulickiego, Wyzwolenia, Generała Maczka i Siemińskiego. Dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z obwodnicy – lepiej nadrobić parę kilometrów, niż stać kilkadziesiąt minut w korku.

Korek tworzy się głównie przez budowę okrągłej kładki nad skrzyżowaniem alei Piłsudskiego i ul. Grunwaldzkiej. Zamknięcie części alei Cieplińskiego na wysokości wiaduktu Tarnobrzeskiego potęguje utrudnienia. Kierowcy muszą uzbroić się w cierpliwość.

Ewelina Nawrot

do “Wiadukt Tarnobrzeski zakorkowany”

  1. mars

    Witam.
    Jak miło widzieć ze tak duzo osób zna się na inżynierii drogowej ( myślę tu o „mastaf” i o „roman”) i niestety ich talenty się marnują. Jeżeli to takie proste to dlaczego Panowie nie zajmiecie się tym zadaniem. Pan Roman ma zapewne głowe wszystko by skoordynował w 2 tygodnie – bardzo chciałbym to zabaczyć. Oczywiście Pan „mastaf” idzie jeszcze dalej i wszystko by zrobił z prefabrykowanych elementów i zapewne świetnie Pan wie ile taki element by ważył. Technologia wykonania tego tunelu była by taka sama jak tunelu dla pieszych pod ul. Powstańców Warszawy. Tam element tunelu miał szerokosć 4,5 m a wysokość 3 m i ważył około 700 ton a przejazd pod wiaduktem bedzie „nieco” wiekszy.

    Bardzo proszę o wyjaśnienie wszystkim dlaczego tak dużo ludzi wypowiada się na tematy na których poprostu się nie znają. ???????????????????????????????????????????????????????????
    Sposób myslenie Panów jest zblizona do myslenia malucha w przedszkolu. Na pytanie skąd bieże się woda odpowiada ze z kranu lub skąd rodzice mają pieniadze odpowie z bankomatu.

    pozdrawiam gorąco najlepszą kadrę inżynierów czyli Panów „mastaf” , „roman”

  2. pies na baby

    Ale to jest POlandia, czyli kolejna POrażka

  3. roman

    Przy aktualnych środkach technicznych i z odpowiednim nadzorem z głową i jajami to przy odpowiedniej koordynacji robót/24 godź/ na 3 zmiany roboty jest na 14 dni -tylko nie u nas

  4. wnuk kolejarza

    Niech władza patrzy szeroko otwartymi oczyma co się będzie działo w Rzeszowie w razie wymalowania nieszczęsnych buspasów w centrum.

  5. mastaf

    Tam powinny już być przygotowane prefabrykaty żeby tylko w ciągu dwóch tygodni zamknąć cześć ulic i wstawić tunel.
    Ale żyjemy w Polsce to ta zabawa musi trwać kilka miesięcy no bo każdy Polak ma pełny portfel kasy i mnóstwo czasu żeby stać w korku.
    W normalnym państwie takie coś trwałoby maksymalnie miesiąc bez większych problemów komunikacyjnych.

Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.