Wszystko, co kelner wiedzieć powinien

W szkoleniu „Zachowanie się kelnera w czasie usługiwania” uczestniczyli chętni z całego województwa.

RZESZÓW. Jak powinien zachować się kelner w sytuacjach kłótni lub sporu klientów, w jaki sposób usprawiedliwiać się w sytuacji kelnerskich uchybień, jak tytułować klientów?

Tego typu wiedzę można było zgłębić podczas I Warsztatów Kelnerskich w Rzeszowie zorganizowanych przez Akademię Kelnerską Grzegorza Górnika.

Szkolenie pod hasłem „Zachowanie się kelnera w czasie usługiwania” adresowane do managerów, kierowników restauracji, kelnerów profesjonalistów i adeptów sztuki kelnerskiej odbyło się w rzeszowskim hotelu „Hubertus” i  „Nowym Dworze” w Świlczy. Uczestniczyli w nim chętni z całego województwa – od Łańcuta, poprzez Przemyśl, Mielec, Rakszawę, po Rzeszów. Szkolenie zakończyli oficjalnym certyfikatem.

- Zajęcia odbyły się w miłej atmosferze, a temat został bardzo ciekawie ujęty – mówiła po szkoleniu Danuta Richert, nauczyciel ZSG w Rzeszowie i reprezentant województwa podkarpackiego w Kapitule Akademii Kelnerskiej. – Jeśli pojawią się osoby zainteresowane takimi zajęciami, nie wykluczamy kolejnego szkolenia – podkreśla. Chętni mogą wysyłać szczegółowe zapytania na adres: danrich@poczta.onet.pl

anja

Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.