Wystawiono prawie tysiąc aut

RZESZÓW. To była jedna z największych giełd tego roku. Podziwialiśmy m.in. nowego vw tourana, sportowego chryslera crossfire oraz luksusową hondę legend z 1987 roku. Sporym zainteresowaniem cieszyły się opony zimowe

„Zimówek” była szeroka gama, zarówno nowych jak i bieżnikowanych. Co najistotniejsze, ceny opon bardzo konkurencyjne w stosunku do tych, które można nabyć w zakładach wulkanizacyjnych.

- Największym wzięciem cieszyły się opony bieżnikowane, głównie ze względu na ich niską cenę – mówi pan Jerzy, właściciel stoiska z ogumieniem. W przypadku 15 calówek, opona bieżnikowana kosztuje 120 zł, za „nówkę” trzeba zapłacić drugie tyle. Na wszystkie opony udzielamy dwuletniej gwarancji.

Dni stają się coraz chłodniejsze, a więc warto zaopatrzyć się w pojazd wyposażony w ogrzewanie postojowe. Komfort wsiadania do ciepłego wnętrza nawet w najsilniejsze mrozy jest nie do przecenienia. W taki system wyposażona była 6-osobowa mazda MPV z 2005 roku i silnikiem 2,0 d, którą właściciel wycenił na kwotę 31 tys. zł.

Jednym z ciekawszych samochodów był nowy vw touran, kompaktowy oraz nieco odmłodzony minivan. Model przeszedł w tym roku wyraźny lifting: zmieniono przednie reflektory, grill, zderzak oraz wnętrze. Pojazd przeznaczony jest dla osób, które cenią sobie wygodę oraz komfort podróży. 6-stopniowa skrzynia biegów DSG zapewnia niemal niezauważalne, krótkie przełożenia, natomiast parktronic wykona za kierowcę cały manewr parkowania. Samochód z najbogatszą wersją wyposażenia oraz najmocniejszą jednostką napędową 2,0 tdi o mocy 170 KM, został wyceniony na 110,5 tys. zł.

Największą ciekawostką giełdy była honda legend z 1987 roku (na zdj.). Pojazd zaskakiwał wersją wyposażenia dodatkowego, która była domeną jedynie aut luksusowych. Warto wymienić chociażby klimatyzację, jasną skórę, cruise control, pełną elektrykę, zmieniarkę CD, centralny zamek oraz aluminiowe felgi. Samochód przez 15 lat nie zmieniał właściciela, który dbał nawet o najdrobniejsze elementy. Auto można było nabyć za 12 tys. zł.

Audi A4, ’05, 1,9 tdi Combi – 43,6 tys. zł;

Audi A6, ’05, 2,0 tdi – 56 tys. zł;

BMW 320, ’02, 2,0 d Combi – 23,7 tys. zł;

Chevrolet Captivo, ’07, 2,0 td – 53,7 tys. zł;

Chevy Suburban, ’05, 5,3 V8 – 70 tys. zł;

Chrysler PT Cruiser, ’02, 2,0 – 24,9 tys. zł;

Citroen C3, ’03, 1,4 – 15,2 tys. zł;

Citroen Xsara, ’00, 2,0 hdi – 9,3 tys. zł;

Fiat Grande Punto, ’08, 1,2 – 27,7 tys. zł;

Fiat Marea, ’99, 1,6 Combi – 4,8 tys. zł;

Fiat Panda, ’03, 1,1 – 12,4 tys. zł;

Honda Accord, ’07, 2,0 – 41,5 tys. zł;

Mazda 6, ’02, 2,0 tdi Combi – 21,3 tys. zł;

Mazda MPV, ’05, 2,0 d – 31 tys. zł;

Opel Astra, ’98, 2,0 d Combi – 10,5 tys. zł;

Opel Corsa, ’96, 1,4 + gaz – 7,5 tys. zł;

Peugeot 407 SW, ’05, 2,0 hdi – 32,6 tys. zł;

Polonez Caro Plus, ’98, 1,6 gsi – 2 tys. zł;

Renault Clio, ’05, 1,5 dci – 22 tys. zł;

Seat Altea, ’08, 1,9 tdi – 52,9 tys. zł;

Seat Toledo, ’02, 1,6 + gaz – 17,8 tys. zł;

Toyota Avensis, ’04, 2,0 d Combi – 32 tys. zł;

Toyota Camry, ’05, 2,4 – 34 tys. zł;

Volvo V40, ’04, 1,9 td Combi – 25,5 tys. zł;

Volvo S40, ’07, 2,5 t5 – 49,9 tys. zł;

VW Polo, ’98, 1,0 – 4,5 tys. zł;

VW Touran, ’10, 2,0 tdi – 110,5 tys. zł.

Maciej Wolski

Skomentuj

Copyright © Super Nowości 2010-2016 Wszystkie prawa zastrzeżone.