Krośnieński żużel wart miliony złotych!

Z roku na rok
żużel w Krośnie
rośnie w siłę, czego dowodem
jest najnowszy raport Pentagon Research. Fot. Cellfast Wilki Krosno

29 093 637 zł – tyle według raportu opracowanego przez Pentagon Research wyniosła efektywność marek partnerów klubu oraz miasta Krosna w poprzednim sezonie. Takie finanse należałoby przeznaczyć, by zapewnić reklamę partnerom klubu, miastu i drużynie żużlowej. – Tak dobre wyniki raportu, to dla nas powód do dumy. O krośnieńskim żużlu jest pozytywnie głośno, co daje dużą satysfakcję z wykonywanej przez nas pracy – mówi Grzegorz Leśniak, prezes klubu, cytowany przez oficjalną stronę Cellfast Wilków Krosno.

Wyniki do badania efektywności marek powstają na bazie analizy wszystkich przekazów
– wzmianek o klubie opublikowanych w mediach. Raport jest kompleksowy. Obejmuje wartości marketingowe, uzyskane dzięki transmisjom telewizyjnym, publikacjom internetowym, social mediach, w prasie tradycyjnej i relacjach w stacjach radiowych. Profesjonalne badania objęły klub, jego głównych sponsorów oraz markę Krosno Miasto Szkła. Były to pierwsze w historii badania zwrotu ekwiwalentu marketingowego, zamówione przez Cellfast Wilki. Wyniki obejmują okres od 1 listopada 2020 roku do 31 października 2021 roku, czyli pokrywają się z pierwszym – historycznym sezonem drużyny Cellfast Wilki na poziomie zaplecza PGE Ekstraligi. – Z analizy wynika, że Cellfast Wilki Krosno to jeden z najszybciej rozwijających się klubów żużlowych w Polsce. Wyniki raportu są bardzo dobre dla wszystkich badanych marek – miasta, klubu i sponsorów. Duże znaczenie ma fakt, że eWinner 1. liga jest regularnie transmitowana w telewizji. Sam klub ma sporo tak zwanych kontaktów z odbiorcami, także za sprawą mediów społecznościowych i przekazu medialnego – informuje Product Manager Pentagon Research Marcin Suszycki. – Poziom wyników badania efektywności klubu z Krosna jest podobny do niektórych klubów z PGE Ekstraligi. Mamy zatem do czynienia z bardzo dobrymi rezultatami. Klub zbudował już swoją markę i teraz powinien skupić się na jej umacnianiu
– dodaje Marcin Suszycki. – Cieszy bardzo duża liczba ekspozycji medialnych naszego klubu. Analizując szczegółowo raport widać, że kilka czynników odegrało sporą rolę. Chodzi między innymi o serię siedmiu wygranych z rzędu, awans naszych dwóch zawodników do finału IMP, tytuł mistrza sezonu zasadniczego i w końcu wicemistrzostwo całej ligi. Każdego dnia pracujemy nad tym, by krośnieński żużel był coraz mocniejszy i raport Pentagon Research potwierdził, że działania mają przełożenie na rozpoznawalność miasta Krosna, partnerów klubu i samej drużyny – mówi z dumą Grzegorz Leśniak, prezes Cellfast Wilków.
Opr. mj

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments