Poszerzą ulicę Warszawską

Ulica Warszawska ma być poszerzona na odcinku ponad 2 km, w tym też od skrzyżowania tej ulicy z ulicą Myśliwską, tam, gdzie jest przejazd kolejowy. Fot. Wit Hadło

Władze miasta zawarły porozumienie ze spółką PKP PLK i dzięki temu na odcinku skrzyżowania ulicy Warszawskiej z ulicą Myśliwską poszerzona zostanie droga do czterech pasów. Chodzi o odcinek, gdzie znajduje się przejazd kolejowy. W przyszłym roku ma być ogłoszony przetarg na prace budowlane.

W sumie ulica Warszawska na osiedlu Miłocin ma być przebudowana na odcinku 2 km i 150 metrów. Inwestycja ma polegać na rozbudowie tej ulicy do drogi dwujezdniowej we fragmencie przyłączonym o długości 950 metrów, rozbudowana ma być też ul. Myśliwska na długości 150 m i rozbudowana zostanie ul. Łowicka na długości 100 metrów. Do tego trzeba jeszcze dodać budowę chodnika przy ul. Warszawskiej na terenie należącym do miasta przed 1 stycznia 2019 r. na odcinku 950 m.
Poszerzona ul. Warszawska ma mieć dwie jezdnie o szerokości 7 metrów każda z pasem rozdziału o szerokości od 2,5 metra do 6 metrów. Powstanie ścieżka rowerowa o szerokości 2,5 metra. Ta nowa jezdnia zostanie rozbudowana po stronie wschodniej. Pomyślano też o poszerzeniu kolejnego odcinka ulicy Warszawskiej, który przechodzi przez Pogwizdów Nowy. Ta miejscowość od początku stycznia bieżącego roku została włączona do Rzeszowa. W sumie inwestycja będzie kosztować 30 mln zł. To wspólne przedsięwzięcie władz miasta i powiatu rzeszowskiego.
– Jeszcze we wrześniu złożymy do wojewody podkarpackiego wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej – informuje Artur Gernand z Kancelarii Prezydenta Rzeszowa. – Udało nam się porozumieć z PKP w sprawie inwestycji – poszerzenia ulicy Warszawskiej – której część przebiega przez tereny kolejowe.
Ulica Warszawska obecnie na osiedlu Miłocin zwęża się, co blokuje płynność ruchu przy wjeździe i wyjeździe z miasta. Stąd powstał plan poszerzenia tej ulicy w tym miejscu.

and

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
12 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
habeins
10 dni temu

Sure money doing trading? Do search for „Emini S&P Trading secret”.

natsibols
14 dni temu

Sure money doing trading? Do search for „Emini S&P Trading secret”.

emigrant
emigrant
14 dni temu

Patrze na to zdjecie przejedzajacego pociagu i sie zastanawiam nad tym jak jest w Polsce i zadaje pytanie DLACZEGO ? Mieszkam obecnie od35 lat na zachodzie i tutaj zapory na przejedzie kolejowym opadaja na 15-20 SEKUND przed przejazdem pociagu, a w momencie gdy ostani wagon jest w polowie przejazdu zapory juz zaczynaja sie podnosic. Jakos jest porzadek, ludzie sie nie niecierpliwia i cierpliwie czekaja na przejazd pociagu. W Polsce zanim pociag pojawi sie przejedzie to na 10 minut PRZED NADJECHANIEM POCIAGU zapory juz dawno sa opuszczone a po przejechaniu pociagu to tez trzeba poczekac za sie kolerarz namysli i konczy… Czytaj więcej »

pniok rzeszowski
pniok rzeszowski
15 dni temu

Po co to potrzebne jak wkrotce Polska za wybryki jakie robi PiS zostanie wypieprzona na zbity pysk z Uni i skoncza sie pieniadze jakie plyna z Uni. Nie bedzie doplat do hektarow i skonczy sie picie pod GS-ami a granice dla zarobkiewiczow zostana zamkniete bo nie dadza wiz tak jak to bylo za komuny.
Znowu zaczna ludzie w miescie chodzic na nogach a wies wroci do furmanek i wyciagnie zardzewiale plugi z pokrzyw aby nie zdechli z glodu !
Po co wiec caly ten bajzel jest potrzebny ?

ROMAN
ROMAN
15 dni temu

No kochany na nogach zaczęłam chodzić w latach 5O- tych, a za kierownicą usiadłem 1975 i siedzę do dzisiaj i od razu w razie „W” to do trumny też mnie mają wsadzić z kierownicą ; O! A czy nas wywalą za pysk czy my damy w pysk na odlew – to małe piwo tym bym się nie martwił. Nie takie potęgi zniknęły na przestrzeni historii świata – my trwamy. A co do furmanek jestem za już powoziłem w latach 50 -tych jak gospodarz z drabinianki pod blok z mlekiem podjeżdżał. Mnie te strachu na lachy nie biorą ja umiem się… Czytaj więcej »

ruskowsianin
ruskowsianin
11 dni temu
Reply to  ROMAN

Tu nie o takich sie rozchodzi jak ty bo ani ty z Uni ani Unia z ciebie nie ma zadnego dochodu. Tu sie rozchodzi o tych co z UNI ciagna kase jak smoki i biora zasilki z Uni, nie pracuja a zyja za cudze PONAD STAN.

Lenin
Lenin
15 dni temu

Tu poszerzymy o metr, tam przedłużymy o 20 metrów… Ot, takie działania pozorowane. I tak to się kula do przodu. Imitacja pełną gębą.

dawswat
16 dni temu

Google Emini S&P Trading Secret,it’s about trading Emini S&P, you won’t regret it, these guys are doing it right by me.

Lenin
Lenin
16 dni temu

Kto i kiedy zbudował ostatnio jakiś wiadukt w tym naszym nieszczęśliwym, prowincjonalnym miasteczku z aspiracjami aglomeracyjnymi? Otóż była to wizjonerska Władza Ludowa, która w latach 70-tych wybudowała wiadukty: tzw. Tarnobrzeski i Tarnowski. Ot, takie spostrzeżenie w temacie nowoczesnej infrastruktury…

Krystyna
Krystyna
16 dni temu

A co z budowa wiaduktu nad torami i połacznie ul.Warszawskiej od ronda do strefy ekonomicznej Rzeszów-Dworzysko i odnoga do skrzyżowania ul.Wyzwolenia z ul. Aleją Gen.L.Okulickiego.Warto zaznaczyć że zablokowany pas pod ta droge jest od 2000 roku.Trzeba czekać następną dekadę aby droga półnicna powstała.

ROMAN
ROMAN
15 dni temu
Reply to  Krystyna

No wygląda że tylko gadają, gadają, cuś uzgadniają siedzą za biurkami pierdzą w stołki i pikuś jest :
ani dróg nowych, ani wiaduktów, ani estakad, ani zakończenia ringu, ani wysokości strady.
Czyli nic dziadostwo totalne : O!

ROMAN
ROMAN
16 dni temu

No to który to raz z rzędu o tej przebudowie –
to się jeszcze nie dogadali, czy różnymi językami gadają, tłumaczy potrzeba do tych uzgodnień –
To ustalają, ustalają a nie widać jednego mądrego z kilofem aby robotę zaczął ; o!