
- adidas puremotion shoes halo blue womens , The adidas ZX 8000 GORE – TEX Golf Appears in 'Core Black' – OdegardcarpetsShops°
- ir jordan 11 bred game worn 1996 finals auctio
Druga tura wyborów prezydenckich odbędzie się w najbliższą niedzielę 1 czerwca. Po pierwszej turze, w której startowało 13 kandydatów, UCE Research – na zlecenie Onetu – przeprowadziło badanie, które sprawdza skalę zmiany decyzji wyborców w trakcie kampanii. Wyniki wskazują, że 24 proc. osób głosujących 18 maja zmieniło swojego pierwotnego kandydata, tłumacząc przy tym motywy stojące za ich decyzją.
Ostatni etap kampanii przed drugą turą wyborów jest niezwykle intensywny, a cała kampania wyraźnie wpłynęła na decyzje wyborców, co pokazuje sondaż przeprowadzony przez UCE Research. W badaniu 71 proc. ankietowanych przyznało, że w pierwszej turze oddało głos zgodnie z pierwotnymi planami – czytamy w Onecie.
Rafał Trzaskowski cieszył się największym wsparciem wiernych wyborców – 82,7 proc. jego zwolenników nie zmieniło swojej decyzji. Z kolei Adrian Zandberg zdobył uznanie aż 52,4 proc. osób, które pierwotnie zamierzały głosować na innego kandydata. Jedynie 4,8 proc. uczestników badania nie było w stanie przypomnieć sobie swoich początkowych zamiarów lub deklarowało brak zdania.
Badanie pokazało, że kluczowym powodem zmiany decyzji była atrakcyjność programu wyborczego — na ten czynnik wskazało 46,9 proc. ankietowanych. Drugim najczęściej wskazywanym czynnikiem były udane kampanie wyborcze (31,3 proc.), a trzecim – wystąpienia w debatach. Afery z udziałem kandydatów również nie pozostały bez znaczenia Exclusive: Cowboys Great Darren Woodson Reacts To Safeties Going into Canton - 'Awesome!' - FanNation Dallas Cowboys News, Analysis and More. 17,1 proc. badanych zmieniło zdanie po ujawnieniu skandali dotyczących pierwotnie wybranego kandydata.
Pozostali ankietowani podejmowali decyzje pod wpływem dodatkowych okoliczności, takich jak rekomendacje ir jordan 4 military blue 202 autorytetów (10,4 proc.), czy presja znajomych i rodziny (6,6 proc.). Część uczestników badania przyznała, że na ich ostatecznej decyzji zaważyły inne, trudne do sprecyzowania czynniki (8,5 proc.).
