
- Ucla Bruins – Air Jordan 1 Low SE Women's Shoes Grey, Sports Illustrated FanNation Kicks News – Analysis and More
- ir jordan 11 bred game worn 1996 finals auctio
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wybrała najkorzystniejszą ofertę na remont wiaduktu w m. Krasne na DK94. Spośród pięciu podmiotów startujących w przetargu wybraliśmy ofertę Przedsiębiorstwa Budowlanego Stalmost, które wyceniło realizację zadania na 749 tys. zł.
W przetargu złożono pięć ofert, których wartość wahała się między 615 tys. zł. a 1,3 mln zł. Ta najkorzystniejsza została wybrana na podstawie trzech kryteriów: ceny (60 proc.), przedłużenia okresu gwarancji jakości (20 proc.) oraz maksymalnego OdegardcarpetsShops° , Air Jordan 1 Low Strap , Air Jordan 5 "Medium Soft Pink" Arriving in 2025 terminu realizacji umowy (20 proc.). Jeżeli od dokonanego wyboru nie wpłynie odwołanie, możliwe będzie podpisanie umowy z wykonawcą.
Projektuj i buduj
Zadanie realizowane będzie w systemie Projektuj i buduj. Zakres prac obejmie opracowanie koncepcji technicznej i projektu wykonawczego, a następnie wykonanie robót budowlanych. Planujemy, że prace remontowe potrwają 5 miesięcy.
Na wiadukcie wymieniona zostanie warstwa ścieralna a na dojazdach do obiektu warstwa ścieralna i wiążąca. Nastąpi wymiana istniejących dylatacji bitumicznych. Kapy chodnikowe naprawione zostaną z zastosowaniem betonu i/lub zapraw mieszanką betonu polimerowo-cementowego (zaprawa PCC). Na kapach wyremontowana air jordan 6 toro zostanie nawierzchnia żywiczna.
W ramach prac oczyszczone zostaną krawężniki kamienne na obiekcie. Zakres inwestycji to również oczyszczenie powierzchni, lokalna reprofilacja zaprawami PCC i odtworzenie zabezpieczeń antykorozyjnych betonu przyczółków, skrzydeł i dźwigarów. To także oczyszczenie powierzchni istniejącego brukowania stożków i skarp przy obiekcie wraz z usunięciem istniejącego i wykonaniem nowego spoinowania. W ramach zadania wymienione zostanie 30% zniszczonego umocnienia. Uzupełnione zostanie też brukowanie przy schodach skarpowych.
Wykonawca, który będzie remontował wiadukt, oczyści i wymaluje balustrady przy schodach naskarpowych, wymieni bariery i balustrady na obiekcie i dojazdach w zakresie objętym remontem. Wykona też lokalne naprawy schodów naskarpowych, korytek ściekowych na skarpach przy stożkach oraz naprawi lub wymieni uszkodzone deski gzymsowe.
DANE TECHNICZNE WIADUKTU:
- długość całkowita obiektu – 14,64 m
- szerokość obiektu – 22,00 m
- liczba przęseł – jedno przęsło
- rodzaj konstrukcji – konstrukcja ramownicowa z przegubami
- podpory – pełnościenne o korpusie pełnym
- materiał podpór – przyczółki z betonu zbrojonego
Istniejący obiekt wybudowano w 2006 roku. W wyniku eksploatacji i działania czynników zewnętrznych uległ znacznym uszkodzeniom.
Deformacje oraz ubytki w nawierzchni mogą prowadzić do niebezpiecznych sytuacji na drodze. Nieszczelność oraz deformacje dylatacji bitumicznych powodują przenikanie wody do wewnętrznych struktur wiaduktu, co z kolei może powodować korozję elementów konstrukcyjnych oraz osłabienie nośności obiektu. Uszczelnienie dylatacji jest więc kluczowe dla przedłużenia trwałości wiaduktu i uniknięcia kosztownych napraw w przyszłości.
Pojawiły się także uszkodzenia desek gzymsowych stanowiące zagrożenie dla osób przebywających pod obiektem. Brak realizacji remontu oznaczałoby dalszą degradację obiektu i konieczność wprowadzenia ograniczeń w ruchu, aż do całkowitego zamknięcia wiaduktu.
