
- air jordan 4 military blue 2024
- Travis Scott Jordan 1 Low Reverse Mocha Shirts Sneaker Match Sail Count your Blessings quantity
W minionym tygodniu w dniu betonowania kolejnego segmentu przedstawiciele Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie na czele z Zastępcami Dyrektora: Edytą Łozińską-Zubel i Januszem Magoniem uczestniczyli w wizycie roboczej na odcinku trwającej inwestycji pn. „Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 855 wraz z budową mostu na rzece San w Stalowej Woli”, którą realizuje STRABAG Sp. z o.o. z Pruszkowa. Wartość inwestycji to niemal 400 mln zł, z czego 300 mln zł zapewnione zostało w ramach dofinansowana z Rządowego Funduszu Rozwoju travis scott air jordan 1 retro low og black olive release date fall 2024 Dróg.
– Najdłuższy most na Podkarpaciu i trzeci najdłuższy w Polsce budzi spore zainteresowanie pod względem inżynierskim zwłaszcza, że stosowana technologia wykonania konstrukcji obiektu nie jest często spotykana. Technologia extradosed, łączy most belkowy sprężony z wantowym podwieszanym, z użyciem innowacyjnej technologii szalunków przejezdnych MSS. Jeśli dołożyć do tego zastosowanie przez Wykonawcę metodyki BIM, to wkraczamy na kolejny poziom realizacji inwestycji infrastrukturalnych. – komentuje Zastępca Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji Edyta Łozińska-Zubel.
Wizyta podzielona była na dwie części. Podczas pierwszej Bartłomiej Bratek Kierownik Działu BIM w STRABAG zaprezentował krok po kroku działanie oprogramowania BIM (Building Information Modeling), które wykorzystywane jest w procesie budowy mostu nie tylko przez Wykonawcę, ale również Inżyniera Kontraktu. Podstawę BIM stanowi model, w którego poszczególnych częściach zakodowane są informacje szczegółowe dotyczące m.in. geometrii 2D/3D, danych wielobranżowych, obliczeń inżynierskich czy wizualizacji. Oprogramowanie służy do śledzenia postępów robót, aktualizacji harmonogramów, raportowania nike air max 1 low just do it 2018 black and white for sale, Dropped Files - Dropped News - Release Dates & Info stanu zaawansowania inwestycji i koordynacji realizacji.
Po części teoretycznej delegacja PZDW, wraz z Inżynierem Kontraktu Januszem Kopczykiem z ramienia firmy PROMOST Consulting Sp. z o.o. Sp.k. oraz Kierownikiem Budowy Michałem Brachą, udała się na plac budowy, żeby sprawdzić działanie oprogramowania BIM w terenie, ocenić zaawansowanie inwestycji oraz pracę unikatowego rusztowania MSS.
Do wykonania pomostu dla przeprawy mierzącej w całości 1760 m wykorzystywana jest technologa, w której rusztowanie, za sprawą hydraulicznych siłowników, jest zdolne kroczyć do przodu pozostawiając za sobą zabetonowane kolejne segmenty ustroju nośnego.
W chwili obecnej rusztowanie MSS zbliża się z betonowaniem pomostu, by połączyć oba brzegi rzeki San.
Zakończenie budowy drogi o długości 4,91 km wraz z mostem planowane jest pod koniec 2026 r. Obecnie zaawansowanie inwestycji jest na poziomie około 55%.












