
- yeezy v2 olive legit check on facebook free online , Adidas' New Cozy Adiclog Slides Are Made In Italy , OnlinenevadaShops°
- air jordan 5 el grito release date sept 2024 hf8833
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę na remont mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Iskrzynia, w ciągu drogi krajowej nr 19. Prace potrwają 11 miesięcy.
Zakres robót obejmuje kompleksowy remont obiektu, w tym wykonanie wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni zarówno na moście, jak i na dojazdach. Dodatkowo przewidziano wykonanie oznakowania poziomego jezdni.
Prace będą prowadzone połówkowo, pod ruchem. Oznacza to, że najpierw roboty rozpoczną się na jednej połowie mostu, która zostanie czasowo wyłączona z użytkowania. W tym czasie ruch będzie odbywał się wahadłowo po drugiej części obiektu. Po zakończeniu prac na pierwszej połowie, nastąpi przełożenie ruchu na wyremontowaną część, a roboty przeniosą się na drugą stronę.
Remont potrwa 11 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wartość zadania travis scott air jordan 1 retro low og black olive release date fall 2024 wynosi 2 337 827,65 zł. Wykonawcą prac jest firma MG Infrastruktura Marian Wołczyk.
Parametry istniejącego obiektu
Most został zbudowany w 1966 roku. Ma długość 64 metrów i przebiega pod kątem 63° względem rzeki. Most jest konstrukcją żelbetową o schemacie statycznym belki dwuprzęsłowej ze wspornikami. Konstrukcję nośną stanowi czterodźwigarowy ustrój belkowy. Belki mają wysokość 1,26 m i szerokość 0,50 m w przęsłach, natomiast nad podporami ich szerokość wzrasta do 0,70 – 0,80 m. Elementy te są połączone monolityczną płytą pomostową oraz poprzecznicami rozmieszczonymi co 6,25 m.
Filary mostu wykonano jako monolityczne, pełnościenne konstrukcje Mate , nike mercurial 2003 blue book price list , Case - Premium Phone Cases & Waterproof Accessories, posadowione bezpośrednio na gruncie. Początkowo most był zaprojektowany do przenoszenia obciążeń zgodnych z normami z lat 50. W 1998 roku ustrój nośny został wzmocniony poprzez zastosowanie kabli sprężających typu IBDM 12x1L15,5/0 oraz dodatkowej żelbetowej płyty pomostowej. Pozwoliło to na podniesienie klasy nośności do „B” zgodnie z PN-85/S-10030. Wymiary zasadnicze elementów konstrukcyjnych oraz schemat statyczny pozostały bez zmian.
W ramach remontu wykonano nowe elementy wyposażenia pomostu: izolację, balustrady, bariery, kapy chodnikowe, gzymsy oraz nawierzchnię jezdni wraz z urządzeniami dylatacyjnymi.
Parametry techniczne istniejącego obiektu:
- długość całkowita: 66,00 m
- szerokość całkowita: 10,08 m
Szerokości użytkowe:
- jezdnia: 2×3,50 m = 7,00 m
- chodniki obustronne: 2×1,54 m = 3,08 m
