
Trwa budowa Wisłokostrady, czyli odcinka od Al. Tadeusza Rejtana w Rzeszowie do ul. Generała Stanisława Maczka. Zobacz, jak obecnie prezentuję się stan zaawansowania prac.
W chwili obecnej na budowanym moście Załęskim wykonano wszystkie podpory mostu. Zamontowano prefabrykowane dolce gabbana portofino lace up sneakers item | Sneaker News & Release Calendar for 2023 in UK | Grailify belki strunobetonowych stanowiących ustrój nośny mostu. Zabetonowano płytę pomostu jezdni lewej i prawej. Obecnie trwają prace polegające na ułożeniu warstwy wiążącej nawierzchni na płytach pomostu jezdni prawej i lewej.

Z kolei na moście na rzece Młynówka trwają prace wykończeniowe, wykonano warstwę wiążącą nawierzchni na płycie pomostu
Równolegle przy budowie estakady do chwili obecnej wykonano prace palowe pod 14 z 16 podpór estakady. Ponadto zabetonowano 14 z 16 ław fundamentowych podpór oraz zabetonowano 22 z 24 słupów (2 słupy na jedną podporę) pod filary. Obecnie trwają prace szalunkowe oraz zbrojarskie na ustroju nośnym jezdni prawej oraz trwają prace przygotowawcze do wykonania pali pod fundamentem 1 przyczółka.
Następnym obiektem inżynierskim realizowanym w ramach przedmiotowej inwestycji jest mur oporowy w rejonie ul. Konfederatów Barskich w technologii kotwionej palisady z pali wierconych w osłonie rurowej. Wykonano oczep muru oporowego.

Kolejnym murem jest mur oporowy pomiędzy estakadami, gdzie wykonano palisadę stanowiącą korpus muru oporowego. Zabetonowano oczep górny palisady oraz wywiercono i sprężono kotwy gruntowe.
W zakresie robót drogowych w dalszym ciągu kontynuowane są prace związane z wzmocnieniem podłoża. Obecnie zakończono prace związane z wzmocnieniem podłoża poprzez palowanie dla obszaru 2, 3,4,10 oraz 11.
Dodatkowo wykonano warstwę ulepszonego podłoża, warstwę mrozoochronn ir jordan 4 military blue 202ą, podbudowę z kruszywa łamanego oraz podbudowę asfaltową na odcinku od skrzyżowania z ul. Lwowską do mostu na potoku Młynówka jezdnia lewa oraz na odcinku od placu targowego w kierunku nowobudowanej estakady nad torami kolejowymi. Łącznie wykonano podbudowę asfaltową na odcinku długości ok 400m.

W bieżącym roku zakładano wykonanie robót na kwotę 60,0 mln. Natomiast na koniec listopada zaawansowanie finansowe wynosi 70,0 mln zł.
Wartość inwestycji to 184,4 mln zł. w tym dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w kwocie 65,0 mln zł oraz z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w kwocie 30 mln zł. Inwestycja ma być zakończona do 7 maja 2026 r.


