
- ir jordan 4 military blue 202
- nike air vortex black vintage boots , AspennigeriaShops , Cut in half: Nike Journey Run Review (2024)
Trwa budowa Wisłokostrady, czyli odcinka od Al. Tadeusza Rejtana w Rzeszowie do ul. Generała Stanisława Maczka. Zobacz, jak obecnie prezentuję się stan zaawansowania prac.
W chwili obecnej na budowanym moście Załęskim wykonano wszystkie podpory mostu. Zamontowano prefabrykowane belki strunobetonowych stanowiących ustrój nośny mostu. Zabetonowano płytę pomostu jezdni lewej i prawej. Obecnie trwają prace polegające na ułożeniu warstwy wiążącej nawierzchni na płytach pomostu jezdni prawej i lewej.

Z kolei nike zoom field general turbo green white black Hot Punch Mismatched , GmarShops Marketplace , buy star fitness buy Panda nike buy new balance buy Panda nike golf football na moście na rzece Młynówka trwają prace wykończeniowe, wykonano warstwę wiążącą nawierzchni na płycie pomostu
Równolegle przy budowie estakady do chwili obecnej wykonano prace palowe pod 14 z 16 podpór estakady. Ponadto zabetonowano 14 z 16 ław fundamentowych podpór oraz zabetonowano 22 z 24 słupów (2 słupy na jedną podporę) pod filary. Obecnie trwają prace szalunkowe oraz zbrojarskie na ustroju nośnym jezdni prawej oraz trwają prace przygotowawcze do wykonania pali pod fundamentem 1 przyczółka.
Następnym obiektem inżynierskim realizowanym w ramach przedmiotowej inwestycji jest mur oporowy w rejonie ul. Konfederatów Barskich w technologii travis scott air jordan 1 retro low og black olive release date fall 2024 kotwionej palisady z pali wierconych w osłonie rurowej. Wykonano oczep muru oporowego.

Kolejnym murem jest mur oporowy pomiędzy estakadami, gdzie wykonano palisadę stanowiącą korpus muru oporowego. Zabetonowano oczep górny palisady oraz wywiercono i sprężono kotwy gruntowe.
W zakresie robót drogowych w dalszym ciągu kontynuowane są prace związane z wzmocnieniem podłoża. Obecnie zakończono prace związane z wzmocnieniem podłoża poprzez palowanie dla obszaru 2, 3,4,10 oraz 11.
Dodatkowo wykonano warstwę ulepszonego podłoża, warstwę mrozoochronną, podbudowę z kruszywa łamanego oraz podbudowę asfaltową na odcinku od skrzyżowania z ul. Lwowską do mostu na potoku Młynówka jezdnia lewa oraz na odcinku od placu targowego w kierunku nowobudowanej estakady nad torami kolejowymi. Łącznie wykonano podbudowę asfaltową na odcinku długości ok 400m.

W bieżącym roku zakładano wykonanie robót na kwotę 60,0 mln. Natomiast na koniec listopada zaawansowanie finansowe wynosi 70,0 mln zł.
Wartość inwestycji to 184,4 mln zł. w tym dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w kwocie 65,0 mln zł oraz z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w kwocie 30 mln zł. Inwestycja ma być zakończona do 7 maja 2026 r.


