
- adidas Samba Sizing: How Do They Fit? , adidas nebzed k eh2542 negras , IetpShops
- air jordan 11 cherry holiday 2022
– To najbardziej niebezpieczne miejsce w regionie – stwierdziła podczas protestu na drodze krajowej w Głogowie Małopolskim mieszkanka tego miasta Aldona Napieracz. Stowarzyszenie „Razem dla Głogowa Małopolskiego” apeluje do władz o jak najszybsze zorganizowanie bezpiecznego przejścia dla pieszych.
Na całej długości drogi krajowej nr 9 w Głogowie Młp. brakuje przejścia dla pieszych. Mieszkańcy przeżywają codzienną gehennę próbując przejść na drugą stronę jezdni. To bardzo trudne, bo jest tam duże natężenie ruchu samochodów. Na skrzyżowaniu dochodziło do wielu wypadków, w ub. roku nawet do śmiertelnych. Dlatego Stowarzyszenie żąda natychmiastowego rozwiązania tego palącego problemu. Konieczne są pasy dla pieszych, sygnalizacja świetlna i znak poziomy 3D.
- PRZECZYTAJ TEŻ: Ile uwag wpłynęło w sprawie budowy wiaduktu? Miasto: ok. czterystu, mieszkańcy: ponad tysiąc!
Razem dla Głogowa Małopolskiego: piesi są w śmiertelnym niebezpieczeństwie
Po jednej stronie krajowej „dziewiątki” jest osiedle Niwa, z pełną infrastrukturą handlowo-usługowo-leczniczą, dwoma przedszkolami, parafią i i kościołem. Mieszka tam prawie 3 tys. osób. Natomiast po drugiej stronie ulicy jest przystanek kolejowy Głogów Małopolski – Osiedle Nowa i miejscowość Wola Cicha. Na całym, dwukilometrowym odcinku, nie ma natomiast w ogóle przejścia dla pieszych.
– Obok tych przystanków nie ma parkingu, ani miejsca, w którym można by bezpiecznie zatrzymać się samochodem i wysiąść bezpośrednio na pociąg czy autobus – mówi Aldona Napieracz. – Piesi i kierowcy są w śmiertelnym niebezpieczeństwie, jadąc samochodem i przechodz C8087 - 501.177730 , OnlinenevadaShops - Diadora Magic Basket Low Icona 'White Malibu Blue' - diadora n9000 h mip x leo colaciccoąc przez ulicę w kierunku przystanków PKS i PKP. Wzdłuż drogi krajowej nie ma też chodników ani oświetlenia.
W odpowiedzi na wieloletnie społeczne starania o utworzenie przejścia dla pieszych, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Rzeszów, 6 grudnia br. ogłosiła przetarg na realizację zada ir jordan 4 military blue 202ń budowy przejść dla pieszych na tym odcinku DK nr 9. Koniec inwestycji zaplanowano na czerwiec 2024 r. Tylko co z tego, gdy zapomniano o sygnalizacji świetlnej i o parkingu. Jak podkreślają działacze stowarzyszenia, przystanek kolei aglomeracyjnej w Głogowie Małopolskim funkcjonuje od 12 czerwca 2023 r. – Od tego czasu miejsce to stało się najbardziej niebezpieczne w mieście i gminie – mówią.
_____
POLECAMY: Mieszkańcy nie chcą 190-metrowych wiatraków
